کد خبر: ۱۱۴۴۲۰
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳

توقف سه نماد برای افزایش سرمایه ۲۹۵ درصدی از تجدید ارزیابی و.../ سومین حذف دامنه نوسان سهم گران
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف سه نماد برای افزایش سرمایه ۲۹۵ درصدی از تجدید ارزیابی و.../ سومین حذف دامنه نوسان سهم گران

درپایان معاملات امروز نماد سه شرکت برای افزایش سرمایه ۲۹۵ درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها، انتخاب هیات مدیره و مجمع سالانه بسته می شود و یک شرکت هم برای سومین بار بدون دامنه نوسان و حجم مبنا داد و ستد می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز ، نماد سه شرکت دوده صنعتی پارس، تراکتور سازی و افست به دلیل برگزاری مجمع سه شنبه جاری بسته می شود.

علت توقف نماد "شدوص" برای مجمع فوق العاده و افزایش سرمایه 295 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها ( 12 به 47.4 میلیارد تومان ) ، "تایرا" برای مجمع عادی به طور فوق العاده و انتخاب هیات مدیره و "چافست" برای مجمع سالانه و تصویب صورت های مالی منتهی به شهریور سال جاری است.

همچنین امروز شرکت تولیدی‌ مهرام‌ برای سومین بار در 32 روز اخیر مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و سهام این شرکت کوچک و 3.5 میلیارد تومانی بورسی، بدون دامنه نوسان و حجم مبنای 14 هزار سهمی داد و ستد می شود.

"غمهرا" که با قیمت بیش از 4367 تومانی هر سهم ، دهمین شرکت گران بازار بشمار می رود، طی روزهای گذشته دارای صف فروش پایدار بوده و به همین دلیل برای یک روز ، سهام آن برای متعادل شدن بدون دامنه نوسان معامله می شود.

این شرکت پیش از این 21 آذر و 8 مشمول این وضعیت شده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ