کد خبر: ۱۱۴۴۹۳
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴

نامه احمدی نژاد به سردار سلیمانی درباره آزادی برادر جهانگیری

نامه احمدی نژاد به سردار سلیمانی درباره آزادی برادر جهانگیری

محمود احمدی‎نژاد در نامه‌ای خطاب به فرمانده نیروی قدس سپاه مدعی شد با پادرمیانی وی، معاون اول رییس‌جمهور از زندان آزاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس  به نقل ازآفتاب نیوز، محمود احمدی‎نژاد در نامه‌ای خطاب به به قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه مدعی شد با پادرمیانی وی، معاون اول رییس‌جمهور از زندان آزاد شده است.

در بخشی از این نامه  آمده است: گفته می‌شود که جنابعالی در ماجرای دستگیری برادر آقای جهانگیری پادرمیانی کرده و با توصیه به مقامات مربوطه موجبات آزادی ایشان را فراهم کرده‌اید.

در همین حال با اتهام کذب تحویل مبالغی توسط شما به آقای بقایی ظلم بزرگی به این برادر مؤمن، پاک، خادم و انقلابی روا داشته شد. متأسفانه حضرتعالی در این موضوع کاملاً آشکار حاضر به ادای شهادت نشدید و به مکاتبات متعدد و درخواست‌های مکرر بی توجه ماندید. 

در اثر این کوتاهی یک فرد بی‌گناه مورد سنگین‌ترین مجازات‌های ظالمانه قرار گرفت و اینک ماه‌ها است که در زندان انفرادی و تحت نظر پزشکان در اسارت به سر می‌برد. نمی‌دانم که دیگر چه اتفاقی باید بیافتد تا بعضی‌ها بیدار شوند و به مسیر ارزش‌های الهی، صیانت از آزادی، اجرای عدالت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم بازگردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ