کد خبر: ۱۱۴۷۹۳
۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲

تاکید معاون وزیر صنعت به تحویل خودروها بدون افزایش قیمت و رشد تا ۲۳ درصدی

تاکید معاون وزیر صنعت به تحویل خودروها بدون افزایش قیمت و رشد تا ۲۳ درصدی

معاون وزیر صنعت با اعلام افزایش ۲۰ تا ۲۳ درصدی قیمت خودروهای پرتیراژ گفت: خودروسازها باید خودروهایی را که فروش قطعی بوده‌اند بدون افزایش قیمت و عدول از مفاد قرارداد تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس تابش در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: ناظران سازمان حمایت در محل دو خودروساز بزرگ مستقرند و اوضاع را رصد می‌کنند.

وی افزود: خودروسازها در خودروهای پرتیراژ بدون هیچ‌گونه کوتاهی از تعهدات و یا دستکاری امکانات خودروها باید افزایش تولید و عرضه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمایت با اشاره به این که ستاد تنظیم بازار وظیفه قیمت‌گذاری خودروهای پرتیراژ را دارد، ادامه داد:اگر خودروساز به دلایلی نمی‌تواند برخی خودروها را تحویل دهد باید سبدی از محصولات پیشنهاد دهد تا مشتری یکی را انتخاب کند. در غیر این صورت مبلغی که دریافت کرده را به‌روز و با محاسبه سود و جریمه تاخیر بازگرداند.

تابش میزان افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ را از ابتدای شهریور به بعد بین 20 تا 23 درصد اعلام کرد و گفت: خودروسازها باید خودروهایی را که فروش قطعی بودند و مشتری پول را تمام و کمال پرداخته بدون افزایش قیمت و عدول از مفاد قرارداد و تعهدات تحویل دهند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ