کد خبر: ۱۱۴۹۰۹
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۶

توضیح درباره اقدام به خرید بیش از ۱۲۲ هزار سهم
سرپرست عملیات بورس تهران به بورس پرس اعلام کرد:

توضیح درباره اقدام به خرید بیش از ۱۲۲ هزار سهم "لوتوس" توسط یک شخص حقیقی

سرپرست عملیات بازار شرکت بورس تهران درباره اقدام به خرید بیش از ۱۲۲ هزار سهم تامین سرمایه لوتوس پارسیان توسط یک شخص حقیقی و احتمال ابطال معاملات امروز این سهم توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی عرضه اولیه 10 درصد سهام تامین سرمایه لوتوس پارسیان که چهارشنبه گذشته با کشف قیمت 205 تومانی هر سهم انجام شد ، امروز این شرکت با صف خرید چند ده میلیونی ، توجهات بیش از 360 هزار نفر خریدار روز اول و دیگران را خود جلب کرد.

در این میان، اقدام به خرید بیش از 122 هزار سهم "لوتوس" توسط یک شخص حقیقی ، موجب اعتراض و گلایه فعالان و بازتاب در فضای مجازی شد و برخی به تکرار ظهور ژن های خوب معترض شدند.

دراین رابطه مهدی پارچینی به بورس پرس گفت: بررسی الگوریتم ارسال سفارش ها درحال انجام است تا از صحت معاملات این شرکت اطمینان حاصل شود . اما با توجه به دسته سفارش های 100 هزار سهمی این شرکت، بروز چنین اتفاقاتی طبیعی است.

وی در برابر این سئوال که آیا احتمال ابطال معاملات امروز "لوتوس " وجود دارد یا خیر ؟ گفت: چنین احتمالی بعید به نظر می رسد. اگر دسته سفارش کمتر بود ، احتمال بروز تخلف وجود داشت اما به دلیل حجم قابل توجه دسته سفارش، چنین رویدادی عادی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ