کد خبر: ۱۱۷۱۴۸
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۲

لزوم اعمال مجدد خصوصی‌سازی و بازنگری در واگذاری شرکت‌ها
رئیس مجلس اعلام کرد:

لزوم اعمال مجدد خصوصی‌سازی و بازنگری در واگذاری شرکت‌ها

رئیس مجلس با اشاره به عدم اجرای صحیح اصل 44 گفت: باید در فروش شرکت‌ها بازنگری شده و یکبار دیگر خصوصی‌سازی صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، علی لاریجانی در نشست با فعالان اقتصادی، نخبگان و مسئولان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بودجه فربهی در بخش جاری داریم که حتماً باید تبدیل به بودجه کوچک و چابک شود، گفت: در حال حاضر مشکلات چندوجهی هستند که باید برای حل آنها همه مسئولان با اتحاد و همدلی عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه از جذب نیروی جدید دولتی جلوگیری کرده‌ و دولت در حال کاهش تعداد کارمندان است، افزود: شیب کاهش تعداد کارمندان و نیروهای دولتی آهسته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه زمانی می‌توانیم از فرار مالیاتی جلوگیری کنیم که دولت الکترونیک را راه‌اندازی کنیم، ادامه داد: زیرساخت های دولت الکترونیک راه‌اندازی شده و باید سال آینده شکل بگیرد. اگر بتوانیم یک سال در پرداخت مالیات تولیدکنندگان تنفس اعلام کنیم قطعاً آن را انجام می‌دهیم. یکی از مسائل این است که امور با مالیات اداره شود.

لاریجانی با اشاره به اصل 44 و برخی مشکلات استان‌ها به واسطه عدم اجرای صحیح این قانون تاکید کرد: به جای پرداخت بدهی‌های دولت، شرکت‌ها را واگذار کردند. گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد اصل 44 به درستی اجرا نشده است. باید در فروش شرکت‌ها بازنگری شده و یکبار دیگر خصوصی‌سازی صورت بگیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ