کد خبر: ۱۱۷۲۰۵
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴

زمان افزایش سرمایه ۳ شرکت از سود انباشته + مجمع ۴ شرکت و لغو مجمع

زمان افزایش سرمایه ۳ شرکت از سود انباشته + مجمع ۴ شرکت و لغو مجمع "وپترو"

زمان مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده ۷ شرکت بورسی و فرابورسی به همراه لغو مجمع سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت جوشکاب یزد پیرو مجمع نوبت اول در 26 دی که به حد نصاب نرسید جهت تصویب صورت های مالی منتهی به شهریور زمان مجمع سالانه نوبت دوم را اعلام کرد.

همچنین دو شرکت پشمبافی توس و گسترش سرمایه گذاری ایرانیان برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره و آهنگری تراکتور سازی ایران جهت تنفیذ و تصویب معاملات موضوع ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت به مجمع عادی بطور فوق العاده می روند.

سهامداران شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران، قند لرستان و خودکفائی آزادگان هم برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان برای تغییر نام و موضوع فعالیت و تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس روانه مجمع فوق العاده می شوند.

در این میان،مجمع فوق العاده شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی که قرار بود 16 بهمن برگزار شود،لغو و و تصمیم گیری درخصوص تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، موکول شد.

بنابراین گزارش،شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران مجوز افزایش سرمایه 8 درصدی را از سازمان بورس گرفت تا سرمایه فعلی را از 219.1 به 237.7 میلیارد تومان برساند .تامین مالی "خاهن" از محل سود انباشته لحاظ می شود و مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 237.7 به مبلغ 273.9 میلیارد تومان موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

قند لرستان هم مجوز افزایش سرمایه 67 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را از 24 به 40 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "قلرست" از محل سود انباشته و با 3 هدف جبران مخارج سرمایه گذاری های انجام شده،اصلاح ساختار مالی و حفظ نقدینگی شرکت و استفاده از معافیت مالیاتی اعمال می شود.

همچنین شرکت خودکفایی آزادگان مجوز افزایش سرمایه 62 درصدی را از سازمان بورس گرفت.تامین مالی "خودکفا" از محل سود انباشته و صرف اصلاح ساختار مالی می شود تا سرمایه فعلی را از 30.7 به 50 میلیارد تومان برساند.

آهنگری تراکتور سازی ایران(دو مجمع عادی بطور فوق العاده و فوق العاده): ساعت 18 و 19 روز چهارشنبه 24 بهمن در هتل اسپیناس پالاس

جوشکاب یزد(مجمع سالانه نوبت دوم): ساعت 14 روز چهارشنبه 24 بهمن در مرکز همایش های اندیشه معلم

گسترش سرمایه گذاری ایرانیان(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 9 روز چهارشنبه 24 بهمن در مجتمع ایدکو شهریار

قند لرستان (مجمع فوق العاده): ساعت 15 روز سه شنبه 23 بهمن در بلوار آفریقا،خیابان بنیسی، پلاک 24

گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان(مجمع فوق العاده): ساعت 16 روز یکشنبه 21 بهمن در تقاطع همت شریعتی،خ گل نبی، میدان احمدی روشن، پلاک 1

پشمبافی توس(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 11 روز یکشنبه 28 بهمن در محل شرکت

خودکفائی آزادگان(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز پنج شنبه 25 بهمن در اردوگاه شهید باهنر منظریه

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ