کد خبر: ۱۱۹۰۲۴
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۵

توضیح

توضیح "شپلی و شمواد" درباره افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی

پلی اکریل و زیرمجموعه مهم آن یعنی تولید مواداولیه الیاف مصنوعی درخصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح دادند و با توقف نماد و کاهش قیمت روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پلی اکریل و زیرمجموعه مهم آن یعنی تولید مواداولیه الیاف مصنوعی که از دی سال گذشته از بورس اخراج و  به بازار پایه ج فرابورس منتقل شده اند درخصوص آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها جهت استفاده از معافیت مالیاتی توضیحتی دادند و با توقف نماد و کاهش 6.5 و 9.2 درصدی قیمت در روز گذشته روبرو شدند.

بر این اساس ،"شپلی" اعلام کرد: پس از ارائه کامل مدارک و مستندات مورد نیاز کارشناسان رسمی دادگستری برای ارزیابی طبقه ماشین آلات و سرمایه گذاری ها و پرداخت مبالغ علی‌الحساب مورد درخواست کانون طبق مذاکرات و تعهدات گروه کارشناسی به مبلغ 500 میلیون تومان، پس از چندین نوبت قرار تحویل و اظهار سرپرست گروه منتخب ارزیابی کانون مبنی بر بررسی و تحویل گزارش توسط ارگان نظارتی، نهایتا پس از چندین روز مقرر شد گزارش در 27 بهمن ماه به شرکت تحویل شود.

اما با مراجعه در تاریخ مقرر، متاسفانه کانون کارشناسان رسمی دادگستری به دلیل آنچه که دستور مقام قضایی عنوان شده از تحویل گزارش به رغم کامل بودن امتناع کرد و پیگیری های چندروز اخیر و نماینده سهامداران خرد نیز تا لحظه تحویل این نامه بدون نتیجه بوده است.لذا با توجه به مهلت قانونی معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، مراحل پیش رو و عدم قطعیت پیش بینی زمان رفع آثار دستور قضایی و تصمیم آن مرجع، مراتب جهت اطلاع ارائه می شود.

همچنین شرکت توليد مواد اوليه الياف مصنوعي که زیرمجموعه 30.6 درصدی "شپلی" محسوب می شود،توضیح داد: پس از ارائه کامل مدارک و مستندات مورد نیاز کارشناسان رسمی دادگستری برای ارزیابی طبقه ماشین آلات و سرمایه گذاری ها و پرداخت مبالغ علی‌الحساب مورد درخواست طبق مذاکرات و تعهدات گروه کارشناسی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان، پس از چندین نوبت قرار تحویل و اظهار سرپرست گروه منتخب ارزیابی کانون مبنی بر بررسی و تحویل گزارش توسط ارگان نظارتی، نهایتا مقرر شد گزارش در ۲۷ بهمن به شرکت تحویل شود.

اما در مراجعه متاسفانه کانون کارشناسان رسمی دادگستری به دلیل آنچه که دستور مقام قضایی عنوان شده از تحویل گزارش به رقم کامل بودن امتناع کرد و پیگیری ها چند روز اخیر شرکت و نماینده محترم سهامداران خرد نیز بی نتیجه بوده است. لذا با توجه به مهلت قانونی معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها پاسخ مراحل پیش رو و همچنین عدم قابلیت پیش بینی از زمان رفع آثار دستور قضایی هدف ما آن مرجع، مراتب جهت اطلاع ارائه می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ