کد خبر: ۱۱۹۲۲۴
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰

زمان افزایش سرمایه

زمان افزایش سرمایه "فخوز" و چهار شرکت + مجمع "وغدیر" و چهار شرکت

هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، فولاد خوزستان،بیمه دانا و 7 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر زمان مجمع سالانه، فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، لیزینگ خودرو غدیر و سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران با اتمام دوره مالی منتهی به آذر،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

همچنین شرکت های فولاد خوزستان، پاکسان، قند نیشابور،سیمان فارس نو و داروسازی تهران دارو جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه، بیمه دانا برای تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس به مجمع فوق العاده و شرکت فيبر ايران برای انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده می روند.

فولاد خوزستان با دریافت مجوز 32 درصدی،سرمایه را از 1.4 به 1.9 هزار میلیارد تومان می رساند.تامین مالی "فخوز" از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده صرف می شود.

شرکت پاکسان هم مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه را از 54 به 108 میلیارد تومان برساند. تامین مالی "شپاکسا" از محل سود انباشته به منظور استفاده از معافیت قانونی جهت کاهش مالیات عملکرد و اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

قند نیشابور نیز با صدور مجوز افزایش سرمایه 35 درصدی سرمایه را از 20 به 27 میلیارد تومان می رساند.تامین مالی "قنیشا" از محل سود انباشته صورت می پذیرد  تا قادر به اصلاح ساختار مالی در جهت جبران مخارج انجام شده جهت دارایی های ثابت ، تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب و بهبود سرمایه در گردش شود.

سیمان فارس نو هم با اخذ مجوز 43 درصدی،سرمایه را از 35 به 50 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی "سفانو" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و برای اصلاح ساختار مالی با محوریت تعیین تکلیف مطالبات پاره ای از سهامداران بابت سود سهام پرداخت نشده و اجرای تکلیف قانونی منبعث از ضوابط سازمان بورس مبنی بر ضرورت افزایش سرمایه صرف می شود.

داروسازی تهران دارو هم با اخذ مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی،سرمایه فعلی را از 40 به 60 میلیارد تومان می رساند.تامین مالی "دتهران" از محل سود انباشته و صرف جلوگيري از خروج نقدينگي به واسطه تقسيم سود بين سهامداران می شود.

سرمایه گذاری غدیر: ساعت 9:30 روز چهارشنبه 22 اسفند در پژوهشگاه نیرو

بیمه دانا(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز چهارشنبه 22 اسفند در دروازه دولت،خ سعدی جنوبی، نرسیده به خ اکباتان،کوچه کامکار، پلاک یک

فولاد خوزستان(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز یکشنبه 19 اسفند در اهواز ،گیت بوستان

لیزینگ خودرو غدیر: ساعت 9 روز سه شنبه 21 اسفند در شرکت محورسازان ایران خودرو

پاکسان(مجمع فوق العاده): ساعت 9 روز شنبه 18 اسفند در هتل المپیک

سرمایه گذاری صنایع شیمیائی ایران: ساعت 10 روز سه شنبه 21 اسفند در هتل پارسیان اوین

قند نیشابور(مجمع فوق العاده): ساعت 14 روز شنبه 18 اسفند در انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر ایران

فیبر ایران(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 14 روز دوشنبه 20 اسفند در خانه انديشمندان علوم انساني

سیمان فارس نو(مجمع فوق العاده): ساعت 15 روز سه شنبه 21 اسفند در شرکت بازرسي کالاهاي تجاري

داروسازی تهران دارو(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز یکشنبه 19 اسفند درمحل قانوني شرکت

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ