کد خبر: ۱۲۰۴۹۷
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴

خودشیفتگی جالب معاون وزیر اقتصاد با چند صفت ناب و نمره 20 !!!

خودشیفتگی جالب معاون وزیر اقتصاد با چند صفت ناب و نمره 20 !!!

معاون وزیر اقتصاد که با حاشیه هایی روبرو بوده در خودشیفتگی جالبی مدعی شد فعال‌ترین، پاک‌ترین و شجاع‌ترین مدیر دولت‌های یازدهم و دوازدهم است و در زمینه خصوصی سازی نمره ۲۰ می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، میرعلی‌ اشرف عبداله‌ پوری حسینی که به دلیل وجود شبهاتی در واگذاری شرکت های توسط سازمان خصوصی‌سازی با حاشیه هایی روبرو شد به رادیو گفت: در خصوص موفقیت در واگذاری‌ها موفق نبوده‌ایم و بعد از گذشت 17 سال از تاسیس سازمان خصوصی‌سازی و گذشت 10 سال از ابلاغ اصل 44 هنوز نیمی از بنگاه‌های کنترلی را واگذار نکرده‌ایم و با این همه هجمه و تهمت کار سازمان خصوصی‌سازی با سختی همراه است.

وی درباره عملکرد خصوصی‌سازی در دوره ریاست ،دچار خودشیفتگی جالبی شد و ادعا کرد: فعال‌ترین، پاک‌ترین و شجاع‌ترین مدیر دولت‌های یازدهم و دوازدهم هستم و از هیچ کار و تلاشی برای انجام وظایفم دریغ نکردم. با همه هجمه ها و فشارها و مشکلات واگذاری‌ها،  وظیفه سازمانی و قانونی را با تمام وجود انجام داده‌ام و در راستای اجرای وظایف قانونی در زمینه خصوصی‌سازی نمره 20 می‌گیرم.

پوری حسینی با اشاره به این که فیلم مقایسه‌ای از زمان دولتی بودن و پس از خصوصی سازی در این شرکت تهیه شده که برای آگاهی افکار عمومی در فضای مجازی منتشر خواهد شد، ادامه داد: وقتی که هفت تپه دولتی بود 360 میلیارد تومان زیان انباشته در این شرکت وجود داشت و دولت برای اداره هفت تپه از بیت‌المال هر سال پول بر می‌داشت به هفت تپه می‌داد تا صدایی از این شرکت در نیاید. این در حالی است که پس از واگذاری هفت تپه تا به امروز چند صد میلیارد تومان در این شرکت توسط خریدار سرمایه‌گذاری شده است و در چند ماه آینده نتایج مثبت خصوصی‌سازی در شرکت هفت تپه را خواهیم دید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ