کد خبر: ۱۲۰۵۸۷
۱۱:۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸

پیش بینی آینده روشن صنعت فولاد و اقدام جدید برای گسترش بومی‌سازی
مدیرعامل فولاد مبارکه اعلام کرد:

پیش بینی آینده روشن صنعت فولاد و اقدام جدید برای گسترش بومی‌سازی

مدیرعامل فولادمبارکه با پیش بینی آینده روشن اعلام کرد: کمیسیون جدیدی و دائمی راه‌اندازی شده که ماموریت اصلی آن گسترش بومی‌سازی صنعت فولاد با بهره‌گیری از توان داخلی است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیدرضا عظیمیان با مثبت ارزیابی کردن چشم‌انداز صنعت فولاد در سال ۹۸، گفت: با وجود پیش رو بودن سالی سخت، وضعیت روشنی پیش روی صنعت فولاد قرار دارد.

وی افزود: کمیسیونی به‌طور دائمی در فولاد مبارکه اصفهان راه‌اندازی شده که ماموریت اصلی آن این است که بومی‌سازی صنعت فولاد را با بهره‌گیری از توان داخلی، گسترش دهد. بر این اساس، جلساتی هم تشکیل شده و بعد از اتمام نمایشگاه نیز ۴۵ شرکت و شخص برای تامین برخی قطعات و تجهیزات موردنیاز فولاد مبارکه اعلام آمادگی کرده‌اند. 

به گفته مدیران "فولاد" برنامه‌ریزی‌هایی در حال انجام است که بر مبنای آن بتوان به‌صورت دائم با تولیدکنندگان وارد تعامل شده و نقش حمایتی از تولیدات را صورت داد تا شرایطی ایجاد شود که به دلیل شرایط تحریمی از توان داخلی تولیدکنندگان تجهیزات مورد نیاز صنعت فولاد بهره‌برداری شده و قراردادهایی برای سرمایه‌گذاری منعقد شود.

عظیمیان تاکید کرد: این کار ظرف دو تا سه هفته گذشته با افزایش سرمایه فولاد مبارکه در بورس عملیاتی شده و این خط مشی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ