کد خبر: ۱۲۰۷۰۲
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰

صدرا به شایعه خروج سهامدار پاسخ داد/ آینده افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی

صدرا به شایعه خروج سهامدار پاسخ داد/ آینده افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی

صدرا که از سال گذشته به همراه چندین شرکت به بازار پایه فرابورس تبعید شده ، درباره شایعه مربوط به خروج یکی از سهامداران حقوقی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صدرا که با سرمایه 150 میلیارد تومانی از مهر سال گذشته به همراه چندین شرکت به بازار پایه فرابورس تبعید شده ، درباره یک شایعه توضیح داد.

این شرکت اعلام کرد: پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خروج شرکت نفت و گاز سپانیر از ترکیب سهامداری ، تصمیم و ابلاغی برای خروج شرکت مهندسی نفت و گاز سپانیر از ترکیب سهامداری شرکت صنعتی دریایی ایران درحال حاضر اتخاذ نشده است.

صدرا در توضیحی دیگری که ساعت 12:5 دقیقه امروز در کدال منتشر شد، در مورد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها برای خروج از ماده 141 قانون تجارت و استفاده از فرصت معافیت مالیاتی تبصره 10 بند اعلام کرد: با توجه به محدودیت زمانی موجود تا پایان سال 97 این امر امکان پذیر نیست.

در صورت تمدید فرصت معافیت مالیاتی در سال 98، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها پس از تصویب صورت های مالی سال 97 مجددا در دستور کار قرار خواهد گرفت. ضمنا" در صورت عدم تکافو تجدید ارزیابی دارایی ها برای خروج از ماده 141 از سایر محل ها نظیر مطالبات و آورده نقدی سهامداران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ