کد خبر: ۱۲۱۱۴۳
۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۱/۷

درخواست تمدید معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی و امید به تایید
وزیر اقتصاد خبر داد:

درخواست تمدید معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی و امید به تایید

وزیر اقتصاد گفت: برای معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی درخواست تمدید شده و امید است به تایید شورا عالی هماهنگی اقتصادی برسد تا به رونق تولید کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، فرهاد دژپسند با اشاره به شعار سال های گذشته در راستای تولید گفت: انتظار می رود در سال 98 با تقویت بنیان ها و بهبود فضای کسب و کار، تولید در داخل رونق بیشتری پیدا کند که افزایش عرضه را نیز به‌دنبال داشته باشد و زمینه ای برای افزایش اشتغال فراهم شود.

وی افزود: گمرکات نیز در تسهیل روند کسب و کار تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال با تسهیلاتی که در روند ورود قطعات یدکی و مواد اولیه و کالاهای سرمایه ای و صادرات غیرنفتی ایجاد می کنند، کمک شایان توجهی به تولید خواهند داشت.

این مقام مسئول با اشاره به نقش بیمه و بانک در رونق تولید ادامه داد: این دو نهاد باید به شدت فضایی فراهم کنند تا یک فعال اقتصادی با سهولت بیشتری وارد عمل شود و از طریق اخذ تسهیلات از نظام بانکی و ایجاد اطمینان نسبت به بیمه شدن در روند بهبود تولید گام بردارد.

دژپسند اقدام سریع شرکت های بیمه در پرداخت خسارات را از دیگر واجبات سال جدید دانست و گفت: مباحث نظام مالیاتی باید با اصلاح روندها به تسهیل فرایند کمک کند.

وی ادامه داد: در شورای عالی هماهنگی اقتصادی برای معافیت مالیاتی شرکت های بورسی درخواست تمدید کرده ایم و امیدواریم به تایید شورا برسد تا به رونق تولید کمک کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ