کد خبر: ۱۲۱۵۴۴
۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱/۲۱

ویژگی های دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از نظر رییس سازمان

ویژگی های دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از نظر رییس سازمان

رئیس سازمان بورس با اشاره به ویژگی های نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: ابزارهای مشترک و محصولات مالی که این سه بازار ارائه می کنند، قطعا برای فرهنگ سازی کمک کننده خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شاپور محمدی به سنا گفت: هرسال فاینکس را به عنوان رویداد مهمی که در فرهنگ سازی بازار سرمایه، نقش اساسی و بسیار مهمی دارد، برگزار می کنیم و سال جاری هم این موضوع به عنوان شیوه ای برای آموزش غیرمستقیم و انتقال مطالبی که برای سرمایه گذاران حائز اهمیت است، دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر ویژگی های نمایشگاه افزود: افزایش ارتباطات را می توان از ویژگی های موثر نمایشگاه اعلام کرد.نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تحولی است که مخاطبان خود را پیدا کرده و هر سال هم با قوت هر چه بیشتر دنبال می شود.از سوی دیگر، بزرگترین رویداد مالی هم به حساب می آید که می تواند سواد سرمایه گذاری در بازار سرمایه را افزایش دهد. در این حالت مردم به این سطح از دانش می رسند که خرید و فروش سهام را با ریسک پایین تری انجام دهند.

محمدی ادامه داد: نمایشگاه فرصتی برای نمایش و معرفی آخرین دستاوردهای شرکت‌ها و نهادهای مالی است تا مخاطب را از این طریق جذب کنند.فاینکس می‌تواند حلقه اتصال سه بازار مهم مالی باشد که منجر به تولید ابزارهای جدید برای اقتصاد و رونق تولید شود. همچنین ابزارهای مشترک و محصولات مالی که این سه بازار ارائه می کنند، قطعا برای فرهنگ سازی کمک کننده خواهند بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ