کد خبر: ۱۲۸۱۹۶
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۲/۳۰

زمان احتمالی توزیع کوپنی کالاهای اساسی از زبان نماینده مجلس

زمان احتمالی توزیع کوپنی کالاهای اساسی از زبان نماینده مجلس

عضو کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه سودجویان تمام توان را به کار گرفته‌اند تا توزیع کوپنی دیرتر اجرا شود گفت: تا پایان نیمه نخست سال مجبور به توزیع کوپنی خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا منصوری با اشاره به لزوم اجرای ساز و کار توزیع کوپنی کالاهای اساسی به تسنیم گفت: متاسفانه تنها راه با توجه به شرایط موجود، حرکت به سمت توزیع کوپنی اقلام اساسی خانواده‌ها است و هر چقدر اجرای آن به تعویق بیفتد، ضرر و زیان بیشتری نصیب مردم خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه سودجویانی که در فضای فعلی، سودهای کلانی را به جیب می‌زنند، تمام توان را به کار گرفته‌اند تا توزیع کوپنی اقلام اساسی، دیرتر اجرا شود ولی با توجه به مشکلات باید هرچه سریعتر توزیع کوپنی اجرایی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: در شرایط فعلی، بسیاری از خانواده‌ها و افراد ضعیف جامعه همچون سالمندان، نمی‌توانند اقلام مورد نیاز را در شیوه فعلی توزیع تهیه کنند. از طرف دیگر این شیوه توزیع سبب شده تا توزیع کنندگان و زنجیره توزیع، درگیر فساد شود.

منصوری در خصوص زمان اجرای توزیع کوپنی اقلام هم گفت: همانطور که برخی‌ در ماجرای ارز 4200 تومانی مصرانه از آن دفاع می‌کردند ولی به واسطه مشکلاتی که ایجاد شد و مطالبه‌ای که شکل گرفت، مجبور به اصلاح آن شدند در ماجرای توزیع کالاها نیز به نظر می‌رسد تا پایان نیمه نخست سال 98، مجبور به اجرایی کردن سیستم توزیع کوپنی خواهیم شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ