کد خبر: ۱۲۸۵۲۹
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۳/۸

آخرین اخبار از وضعیت شهردار اسبق تهران ، کشف نامه و تلفن همراه

آخرین اخبار از وضعیت شهردار اسبق تهران ، کشف نامه و تلفن همراه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران از انتقال شهردار اسبق تهران به دادسرا ، نامه کشف شده و تلفن همراه خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بابک نمک‌شناس درخصوص آخرین جزئیات پرونده قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی به فارس گفت: در حال حاضر متهم جهت انجام تحقیقات در حال انتقال به دادسرای امور جنایی است.

وی با تکذیب شایعات موجود در خصوص سکته قلبی نجفی و انتقال وی به بیمارستان در شب گذشته افزود: متهم در سلامت کامل است و به احتمال زیاد پس از تحقیق توسط دادسرای امور جنایی در اختیار پلس آگاهی قرار خواهد گرفت.

نمک‌شناس درخصوص نامه کشف شده در محل جنایت که نجفی به صراحت به قتل همسر دوم خود میترا استاد اعتراف کرده بود توصیح داد: در نامه نجفی مدعی شده بود که به وی خیانت شده و بارها خواستار طلاق از استاد در پس این خیانت بوده ولی میترا استاد حاضر به جدایی حتی با مهریه مناسب نبود که در نهایت با ادامه ارتباط میترا استاد با فردی که نجفی مدعی به ارتباط آنها بود انگیزه این جنایت رقم خورده و در نهایت با شلیک گلوله ها به پایان زندگی میترا استاد ختم شده است.

در صحنه جنایت ، گوشی تلفن همراه مقتوله پیدا نشد که احتمال این وجود داشت که نجفی هنگام خروج از محل جنایت گوشی را همراه خود برده باشد ولی بعد از مراجعه ماموران به خانه دیگر که قصد بازداشت نجفی را داشتند با گوشی های میترا استاد در آن خانه مواجه شدند.

براساس این گزارش، نجفی هم که صبح امروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شد اعلام کرد میترا استاد صدای وی را برای نهادهای امنیتی ارسال می کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ