کد خبر: ۱۲۸۷۱۵
۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۳/۱۸

پذیره نویسی صندوق جدید سرمایه‌گذاری آغاز شد / شرایط و مزایا
از امروز در بورس تهران:

پذیره نویسی صندوق جدید سرمایه‌گذاری آغاز شد / شرایط و مزایا

پذیره نویسی ۹۹ میلیون واحد صندوق سرمایه‌گذاری سرو سودمند مدبران از امروز در بورس تهران شروع شد و تا ۲۲ خرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در پی درج صندوق سرمایه‌گذاری سرو سودمند مدبران (قابل معامله _ در سهام) از 5 خرداد با نماد "سرو" ، پذیره نویسی 99 میلیون واحد این صندوق‌ جدید از امروز در بورس تهران شروع شد و تا  22 خرداد ماه ادامه دارد.

مدیر این صندوق شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبران هما و موسسان آن شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبران هما و یک شخص حقیقی است.

متولی صندوق هم موسسه حسابرسی شاخص اندیشان و بازارگردان آن صندوق اختصاصی بازارگردان صبا نیک است.

صندوق "سرو" امکان سرمایه گذاری غیرمستقیم را برای همگان فراهم می سازد و منافع این صندوق برای سرمایه گذاران، صرفه جویی در مقیاس، مدیریت حرفه ای، متنوع سازی دارایی ها و تمرکز بر سرمایه گذاری های انجام شده است.

استراتژی این صندوق کسب بازدهی بیش از شاخص کل بورس، ایجاد پرتفوی متنوع از سهام، اوراق با درآمد ثابت، ابزارهای مشتقه و سایر اوراق پذیرفته شده نزد بورس بوده و به دلیل نقدشوندگی بالای این صندوق، (امکان واریز وجه حاصل از فروش به حساب سرمایه گذار پس از دو روز کاری)، سرمایه گذاری در این صندوق بهترین انتخاب برای سرمایه گذارانی است که قصد سرمایه گذاری در بازار سرمایه از طریق صندوق ها را دارند.

این صندوق ابزاری مناسب برای مخاطبانی است که با مبالغ متوسط و خرد، قصد سرمایه گذاری در چارچوب معین از نظر بازده و ریسک را دارند. تجربه جهانی در این خصوص نشان می دهد بیش از نیمی از سرمایه گذاران متوسط و خرد تمام یا بخشی از منابع خود را به صندوق های سرمایه گذاری تخصیص داده اند.

مزیت های صندوق سرمایه گذاری سرو سودمند مدبران هم شامل امکان سرمایه گذاری با حداقل منابع و قیمت هزار تومانی هر واحد، اطلاع از عمکرد صندوق بصورت روزانه در سایت TSETMC.com ، فراهم بودن امکان سرمایه گذاری مجدد و یا ابطال واحدها از طریق کارگزاران بورس و سامانه معاملات آنلاین در هر زمان و نظارت حسابرس، سازمان بورس و متولی صندوق بر عملکرد مدیر است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ