کد خبر: ۱۲۸۷۲۵
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۳/۱۸

توضیحات خنثی و منفی سه شرکت منجر به توقف نماد شد

توضیحات خنثی و منفی سه شرکت منجر به توقف نماد شد

سه شرکت درباره نوسان قیمت سهام، اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، راه اندازی مجدد کارخانه و تغییر در عملکرد شرکت تحت کنترل توضیح دادند و با توقف نماد روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت بورسی و فرابورسی تکنوتار، تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی و لوازم خانگی پارس به ترتیب درباره نوسان قیمت سهام، اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و راه اندازی مجدد کارخانه پس از تعمیرات دوره ای، تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل، دست به شفاف سازی زدند و با توقف نماد روبرو شدند.

براین اساس،"تکنو" اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی( صورت های مالی ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۷) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ نداده و هیچ سوالی از جانب سهامداران در سامانه تدان ثبت نشده تا نسبت به پاسخگویی آن اقدام شود. نوسان قیمت ۵۰ درصدی سهام هم براساس عرضه و تقاضا است.

همچنین محمدجواد پورسیدی قائم مقام مدیرعامل "شمواد" اعلام کرد: از زمان آخرین اطلاع رسانی،تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی و عملیاتی شرکت رخ نداده و تغییرات قیمت سهام ناشی از روند کلی حاکم بر بازار سرمایه و عرضه و تقاضای سهم طی روزهای اخیر معاملاتی است.

پیرو نامه ۲۳ اردیبهشت ماه با موضوع اعلام توقف تولید به دلیل تعمیرات دوره ای کارخانه، راه اندازی مجدد و تولید محصول از ۱۸ خرداد ماه اعلام می‌شود.

در این میان، شرکت طراحی و قالبسازی بهین آرمان( سهامی خاص) از شرکت های تحت کنترل لوازم خانگی پارس که مالکیت ۱۰۰ درصدی آن را دارا است، مشمول توقف چند سال شده و با عدم فعالیت برنامه ای جهت استفاده ندارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ