کد خبر: ۱۲۸۸۰۴
۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۳/۲۰

شرکت غایب ۴ ماهه با توضیح درباره افزایش سرمایه سنگین آماده بازگشت شد
از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها :

شرکت غایب ۴ ماهه با توضیح درباره افزایش سرمایه سنگین آماده بازگشت شد

شرکت هپکو درباره اعمال افزایش سرمایه بیش از ۸۰۶ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح داد تا بعد از حدود ۴ ماه توقف نماد ، آماده بازگشت به تابلو فرابورس باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت هپکو که در بازار پایه ب معاملات فرابورس درج شده 19 اسفند سال گذشته با برگزاری مجمع فوق‌العاده ، اقدام به اعمال افزایش سرمایه بیش از 806 درصدی و از 233 میلیارد به بیش از 2 هزار و 112 میلیارد تومان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها کرد و به ثبت هم رساند اما به دلیل ابهامات سازمان بورس تاکنون با توقف نماد روبرو شده است.

براساس این گزارش، آخرین پیگیری های بورس پرس از این شرکت نشان می دهد در پی انتشار توضیحات "تکپو " در مورد افزایش سرمایه ، زمینه بازگشایی نماد این شرکت در روزهای آینده فراهم شده و احتمالا" با توضیحات نهاد ناظر این شرکت به تابلو معاملات بازخواهد گشت.

در این میان ، علی بابادی مدیرعامل هپکو اعلام کرد: بر اساس مصوبه 28 اردیبهشت 98 شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست رئیس جمهور مبنی بر اینکه شرکت هایی که مشمول شرایط بند ز تبصره 10 قانون بوجه 97 بوده اند و در سال گذشته تجدید ارزیابی کرده اند تا پایان سال 98 مهلت دارند که افزایش سرمایه را ثبت کنند و از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

با تصویب این مصوبه، افزایش سرمایه شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو از مالیات معاف می شود. این مصوبه در حال طی شدن مراحل اداری ابلاغ بوده که به محض طی شدن مراحل اداری اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ