کد خبر: ۱۲۹۹۶۲
۱۰:۱ - ۱۳۹۸/۴/۱۹

روایت معاون وزیر خارجه روسیه از نتیجه جلسه با سفرای فرانسه و بریتانیا و کاردار آلمان

روایت معاون وزیر خارجه روسیه از نتیجه جلسه با سفرای فرانسه و بریتانیا و کاردار آلمان

معاون وزیر خارجه روسیه در مورد نتیجه دیدار و گفت وگو با سفرای فرانسه و بریتانیا و کاردار آلمان درباره تحولات برجام و جلسه فوق العاده شورای حکام آژانس بین المللی توضیح داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دفتر مطبوعاتی وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: سرگئی ریابکوف با سفرای فرانسه و بریتانیا و کاردار آلمان درباره تحولات پیرامون توافق هسته ای ایران به ویژه در رابطه با نشست فوق العاده شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی دیدار و گفت وگو کرد. دیدار ریابکوف با مقامات اروپایی به ویژه در رابطه با نشست فوق العاده شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در رابطه با توافق هسته ای ایران صورت گرفت.

ریابکوف در این نشست گفت: تشدید تلاش های جمعی تمام طرف های برجام از جمله ایران و کشورهای اروپایی به منظور حفظ این توافق و تضمین اجرای کامل آن مبتنی بر پایبندی تمامی طرف ها به تعهدات ضروری است.

وی به کارشکنی های آمریکا و تحریم های این کشور علیه ایران اشاره کرد و افزود: نقض سیستماتیک و اقدامات مختل کننده آمریکا در حال حاضر اصلی ترین چالش در اجرای مؤثر توافق هسته ای ایران است.

براساس این گزارش، اروپا و تروئیکای متشکل از آلمان، فرانسه و بریتانیا، ضمن درخواست تشکیل فوری کمیسیون مشترک توافق هسته ای ایران از تمام کشورهای طرف برجام خواستند تا مسؤلانه رفتار کرده و در کاهش تنش ها پیرامون این توافق هسته ای شریک باشند.

انتهای پیام

 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ