کد خبر: ۱۳۰۰۸۴
۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۴/۲۳

ارزیابی کیفی جدید 34 محصول ایران خودرو و ساپیا اعلام شد/ دو محصول 5 ستاره

ارزیابی کیفی جدید 34 محصول ایران خودرو و ساپیا اعلام شد/ دو محصول 5 ستاره

ارزیابی جدید کیفی از 34 محصول ایران خودرو و ساپیا نشان می دهد دو محصول پژو 2008 و سیتروئن C3 پنج ستاره کیفی را کسب کرده اند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، براساس جدیدترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد برای خرداد ، دو محصول پژو 2008 و سیتروئن C3 پنج ستاره کیفی را کسب کردند و پس از آن در خودروهای سواری در سطح قیمتی یک، خودروهای نیو مزدا 3 و سوزوکی گرند ویتارا و در سطح قیمتی دو، کیا سراتو و هایما S7 اتوماتیک حائز 4 ستاره کیفی شدند.

در سطح قیمتی سه خودروهای B30 و چانگان CS35 و در سطح قیمتی چهار خودروهای تندر 90 پلاس و پلاس اتوماتیک، پارس تندر، پژو 207 اتوماتیک صندوق‌دار و بدون صندوق، پژو 207 و دنا پلاس همگی 4 ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای جک S5، جک S3 و هایما S5 اتوماتیک سه ستاره کیفی و NEW MVM X33S، دو ستاره از پنج ستاره کیفی را دریافت کردند.

در گروه قیمتی چهار نیز خودروهای تندر 90، رانا، پژو 206 صندوق‌دار و بدون صندوق، دانگ فنگ H30، کوییک، NEW MVM 315، دنا و پژو پارس اتوماتیک در این ارزیابی سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در این گروه قیمتی همچنین سمند سورن، پژو پارس، سمند، پژو 405، ساینا، تیبا و تیبا 2، دو ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

در خودروهای سواری در سطح قیمتی پنجم نیز همه محصولات اعم از پراید 111، 131 و 132 همگی تنها دو ستاره از پنج ستاره کیفی را به‌دست آوردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ