کد خبر: ۱۳۱۸۲۱
۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۵/۱۲

دیدار سازنده احمدی نژاد و قالیباف و چند واکنش

دیدار سازنده احمدی نژاد و قالیباف و چند واکنش

درحالی رایزنی ها برای حضور جریان های اصلی در مجلس آینده از مدت ها پیش شروع شده که مجری اصولگرای صدا و سیما از دیدار احمدی‌نژاد و قالیباف خبر داد که از قرار سازنده هم بود!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وحید یامین‌پور مجری اصولگرای صدا و سیما از دیدار محمود احمدی‌نژاد و محمدباقر قالیباف خبر داد و در توئیتر اعلام کرد: دوستان از دیدار اخیر آقایان قالیباف و احمدی نژاد اطلاعات کامل‌تری دارند؟ ظاهرا خیلی رو به جلو و سازنده بوده!

محسن پیرهادی دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از چهره‌های نزدیک به قالیباف هم این به توئیت واکنش نشان داد و اعلام کرد: گویا احمدی نژاد چند جلسه مجمع نیامده بودو قالیباف پیگیری کرد و متوجه شد احمدی نژاد بیمار است  و با جمعی از دوستان به عیادت رفت. ‏همه چیز در دنیا سیاست بازی، انتخابات و حاشیه نیست. 

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور هم اعلام کرد: مشکل از اعتبار سوخته فرماندهان سابقی است که مردم باید به ‌«تکرار می‌کنم» آنان پاسخ مثبت و به جوانان سیما ساخته رأی بدهند.

از سوی دیگر مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: وی معمولا در انتخابات مختلف بی تفاوت نبوده و اگرچه نزدیک به جریان سیاسی اصولگرا است اما شخصیت مستقلی می‌دانم. 

انتهام پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ