کد خبر: ۱۳۳۳۸۹
۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۶/۲

روایت شرکت قطعه ساز بزرگ از وضعیت فعلی صنعت خودرو و راهکار خروج از بحران
با صدور بیانیه ایی اعلام شد:

روایت شرکت قطعه ساز بزرگ از وضعیت فعلی صنعت خودرو و راهکار خروج از بحران

شرکت قطعه ساز کروز اعلام کرد: صنعت خودرو به رغم برخوردار از ظرفیت‌های زیاد ، وضعیت مناسبی ندارد و کمبود نقدینگی و مشکلات تهیه مواد اولیه داخلی و خارجی فشارهای سنگینی وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بنیانگذاران گروه صنعتی کروز با اعلام اینکه از زمان شروع تحریم‌های سال گذشته ۱۵۰ پروژه داخلی‌سازی انجام و ۱۲۲ گروه قطعه کنترلی و ایمنی با همکاری دانشگاه‌ها تولید شده با صدور بیانیه‌ای از همه متخصصان و اقتصاد‌دانان خواستند برای کمک به صنعت خودرو همراهی کنند.

این صنعت دارای ظرفیت‌های بالایی است اما درحال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و کمبود نقدینگی به علاوه مشکلات ایجاد شده در تهیه مواد اولیه داخلی و خارجی فشارهای سنگینی بر این صنعت وارد کرده است.

پاسخگو بودن دانش متخصصان داخلی در گذر از این شرایط و فرصت ایجاد شده برای داخلی‌سازی که با تقویت خودباوری می‌تواند اتفاق بیفتد . دولت هم باید برای حفظ اشتغال این صنعت استراتژیک که پایه اکثر فعالیت‌های صنعتی و یک صنعت کامل است به کمک بیاید.

اگر این صنعت با کمک بانک‌ها از بحران خارج شود میزان داخلی‌سازی به شدت افزایش پیدا خواهد کرد و با مدیریت صحیح گام‌های بزرگی در این برهه می‌توان برداشت. در این شرایط باید با ایجاد ساختار صحیح در خودروسازی‌ها و تعمیق ساخت داخل توسط قطعه‌سازان برای بر پا کردن دوباره این صنعت بر مبنای اقتصادی حرکت کنیم و نیاز است از نظرات همه صاحب‌نظران استفاده شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ