کد خبر: ۱۳۳۶۷۷
۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۶/۱۱

تحلیل تکنیکال و شرایط حال و آینده سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی
توسط یک کارگزاری بررسی شد :

تحلیل تکنیکال و شرایط حال و آینده سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی

حال و آینده سهام شرکت های نفت بهران و کویر تایر توسط یک کارگزاری تحلیل تکنیکال و شرایط دو سهم سرمایه گذاری صنعت نفت و میدکو بروز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه تحلیل تکنیکال شرکت های بورسی و  فرابورسی توسط کارگزاری آبان ، حال و آینده سهام شرکت های نفت بهران و کویر تایر بررسی و شرایط دو سهم سرمایه گذاری صنعت نفت و میدکو بروز شد.

نفت‌ بهران‌ : قیمت در این نماد موفق به شکست مقاومت ۱۹۸۰ تومان شده و به آرامی و با حجم کم در حال پولبک به این سطح است. می توان در محدوده ۲۰۰۰ تومان وارد سهم شد و حد ضرر را در محدوده ۱۶۹۰ تومان در نظر گرفت. هدف اول ۲۳۰۰ و هدف بلندمدت در محدوده ۳۱۰۰ تومان خواهد بود.

کویر تایر : قیمت در چنگال صعودی از رسیدن به خط میانی ناکام مانده و چنانچه باند پایینی چنگال را قطع کندیک سیگنال فروش ضعیف صادر خواهد شد و اگر تریگر لاین را قطع کند یک سیگنال فروش قوی صادر خواهد شد.

سرمایه‌گذاری صنعت‌ نفت‌ : در تحلیل قبل اشاره شد قیمت با رسیدن به باند بالایی چنگال و هدف اول متوقف شده و اکنون قیمت در آستانه شکست این مقاومت قرار گرفته و حجم معاملات نیز افزایش پیدا کرده است. در صوت شکست این مقاومت، می توان هدف بعدی را خط هشدار اول چنگال در نظر داشت.

میدکو : در تحلیل قبل به متراکم شدن قیمت اشاره شد و در شرایط فعلی قیمت در حال خروج از تراکم است. چنانچه این مهم رخ دهد می توان با حد ضرر ۴۷۰ تومان و حد سود ۵۸۰ تومان وارد معامله خرید شد.

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ