کد خبر: ۱۳۴۹۸۶
۱۰:۴ - ۱۳۹۸/۶/۲۳

۵ سهم گران دنیا معرفی شدند / هر سهم ۲۹۶ تا ۳۵ هزار دلار/ وارن بافت در صدر

۵ سهم گران دنیا معرفی شدند / هر سهم ۲۹۶ تا ۳۵ هزار دلار/ وارن بافت در صدر

پنج سهم گران دنیا با قیمت های ۲۹۶ تا ۳۵ هزار دلاری هر سهم معرفی شدند و صندوق سرمایه‌گذاری با مدیریت وارن بافت در صدر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فاینانس آنلاین ، در شرایطی ارزش پول بر اساس قدرت خرید در آمریکا طی ۲۰ سال اخیر تقریبا ۴۰ درصد کاهش یافته و ارزش بورس نیویورک براساس شاخص اس اند پی ۵۰۰  طی ۷۰ سال ۱۱ برابر شده که پنج سهم گران دنیا معرفی شدند :

۱- برکشایر هاثاوی Berkshire Hathaway: این شرکت که وارن بافت سومین فرد ثروتمند جهان، مدیریت آن را بر عهده دارد یک صندوق سرمایه‌گذاری است که علاوه بر در اختیار داشتن چندین شرکت مختلف، بخشی از سهام شرکت های اپل، امریکن اکسپرس، کوکا کولا و ولزفارگو را در اختیار دارد. ارزش هر سهم این شرکت ۲۹۶ هزار و ۹۲۲ دلار است.

۲- لیند اوند اشپرونگلی Lindt & Sprüngli AG: این گروه سال ۱۸۵۴ در شهر زوریخ سوئیس بنیان گذاری شد و در زمینه تولید شکلات فعالیت دارد و با پیوستن برخی از شکلات‌ سازهای مشهور دیگر از اتریش و ایتالیا ، بخش بزرگی از بازار را در اختیار دارد و ارزش هر سهم آن بیش از ۸۲ هزار دلار است.

۳- نکست Next: شرکت چند ملیتی تولید لباس که مقر اصلی آن در شهر لایکستر انگلیس بوده و تنها در اروپا ۷۰۰ شعبه دارد. ارزش هر سهم این شرکت بیش از ۷۰ هزار دلار است.

۴- سی بورد کورپوریشن: گروه حمل و نقل دریایی در کانزاس آمریکا که بیش از ۲۳ هزار کارمند دارد. ارزش هر سهم این شرکت ۳۹ هزار دلار است.

۵- NVR: شرکت فعال در حوزه ساخت و ساز که مقر آن در ویرجینیا آمریکا است. ارزش هر سهم این شرکت در حال حاضر بالغ بر ۳۵ هزار دلار است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ