کد خبر: ۱۳۵۱۰۷
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۶/۲۶

مراقب پیامک‌های کلاهبرداری استفاده از کارت سوخت باشید/ تنها مرجع معتبر
سخنگوی شرکت ملی پخش :

مراقب پیامک‌های کلاهبرداری استفاده از کارت سوخت باشید/ تنها مرجع معتبر

سخنگوی شرکت ملی پخش در مورد پیامک سوء‌استفاده از طرح الزام استفاده از کارت سوخت هشدار داد و با اعلام کلاهبرداری ، تنها مرجع معتبر را معرفی کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش به ایسنا، گفت: با توجه به ارسال پیامک‌هایی به تلفن همراه برخی و معرفی سایت‌های غیرقانونی و جعلی برای سوءاستفاده از اطلاعات شخصی و بانکی مردم، لازم است هموطنان در این باره هوشیاری کامل داشته باشند و از هر گونه ثبت‌نام، ارائه اطلاعات شخصی و بانکی و نیز پرداخت وجه از طریق وب‌سایت‌های یادشده خودداری کنند.

وی افزود: پلیس +10 تنها مرجع معتبر شرکت پخش برای ثبت‌نام کارت سوخت است و لازم است افراد برای ثبت نام فقط به این مکان مراجعه کنند، شهروندان به‌هیچ عنوان به این پیامک‌ها توجه نکنند و تنها از راه‌هایی که اعلام شده نسبت به دریافت کارت سوخت اقدام کنند. در آینده نیز سایت مشخصی را برای این کار تعبیه خواهیم کرد تا فرآیند کار راحت‌تر پیش برود.

براساس این گزارش پس از انتشار پیامکی با عنوان سهمیه‌بندی کارت سوخت ، پیامکی با عنوان آخرین مهلت ثبت نام سوخت منتشر شده و افراد زیادی تاکنون فریب این پیامک‌ها را خورده اند .

https://toranji.ir/wp-content/uploads/2019/05/Kart-Sookht.jpg

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ