کد خبر: ۱۳۶۳۳۶
۰:۲ - ۱۳۹۸/۷/۲

وعده مدیرعامل گرانترین عرضه اولیه به افزایش سود / سهامداران از خرید راضی اند !

وعده مدیرعامل گرانترین عرضه اولیه به افزایش سود / سهامداران از خرید راضی اند !

مدیرعامل گرانترین عرضه اولیه با اعلام اینکه فعالان بازارسرمایه از خرید سهام "نوری" ( با بازدهی ۳۳ درصدی) راضی هستند ، گفت: سوددهی شرکت با دو پروژه جدید افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  تقی صانعی درباره آخرین وضعیت پتروشیمی نوری که 22 تیر با کشف قیمت 3125 تومانی هر سهم در بورس ، رکورددار گرانترین عرضه اولیه سال های اخیر بوده گفت: تعمیرات اساسی به پایان رسیده و تولید محصولات از یک هفته قبل با ظرفیت ۹۵ درصدی از سر گرفته شده است .

وی افزود: در حال حاضر روزانه ۲ هزار تن پارازایلین در این زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس تولید می‌شود که افزایش خواهد یافت.

صانعی ادامه داد: درحالی فعالان بازارسرمایه از خرید سهام "نوری" راضی و شاهد سوددهی هستند که خبر خوش برای سهامداران این است که با آغاز عملیات اجرایی دو پروژه جدید و شامل تولید گازوئیل یورو ۵ و یورو ۶ ، سوددهی شرکت افزایش پیدا یافت و ارزش شرکت نیز بیشتر خواهد شد .

براساس این گزارش، بررسی ها نشان می دهد پتروشیمی نوری با احتساب تفاوت قیمت عرضه اولیه و بهای دیروز 3517 تومانی هر سهم و توزیع سود 650 تومانی در مجمع سالانه ، طی 42 روز کاری به بازدهی 33 درصدی سهام رسیده و مدیرعامل شرکت این درصد را برای خریداران راضی کننده می داند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ