کد خبر: ۱۳۶۸۹۲
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۷/۲۱

رکورد جدید شاخص و ارزش روز بازار شرکتهای بورسی / بانکها پربیننده ترین شدند
در نیمه اول معاملات امروز رخ داد:

رکورد جدید شاخص و ارزش روز بازار شرکتهای بورسی / بانکها پربیننده ترین شدند

در نیمه اول معاملات امروز بازار سهام ، رکورد جدیدی برای شاخص و ارزش روز بازار شرکت های بورسی به دست آمد و بانک ها در فهرست پر بیننده ترین نمادها جای گرفتند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بازار سهام بعد از جهش بیش از 9 هزار تایی دیروز شاخص ، امروز هم به سیر صعودی ادامه داد و با افزایش قیمت سهام اکثر شرکت های بزرگ، رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند.

براساس این گزارش، بررسی آمارها در نیمه اول معاملات امروز ( از ساعت 9 الی 10:30 ) نشان می دهد شاخص بورس با رشد 6604 واحدی ، رکورد 327 هزار واحدی اول مهر را جابجا کرده و به بیش از 328 هزار و 664 واحدی رسید که رقم جدیدی برای دماسنج بازار به شمار می رود.

از سوی دیگر ارزش روز بازار سهام شرکت های بورسی از مرز 12 هزار و 26 هزار میلیارد تومان عبور کرده است.

این رشد ناشی از اثر مثبت 697 تا 315 واحدی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، ملی مس ، پتروشیمی پارس، فولاد مبارکه ، پالایشگاه های تهران و بندرعباس و پارسان بود .

همچنین در حالی طی یک ساعت نیم اول داد و ستد امروز ، ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی بیش از 910 و 420 میلیارد تومان بوده که سهام بانک های ملت، صادرات ، تجارت ، اقتصاد نوین ، پارسیان ، پاسارگاد و ساپیا ، در گروه پربیننده ترین های بورس قرار گرفته اند .

در فرابورس هم شرکت های ذوب آهن ، بانک دی ، کاغذ پارس، پخش هجرت ، سمگا، ریل پرداز سیر و بیمه دی در فهرست پربازدیدترین نمادها جای دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ