کد خبر: ۱۳۸۲۴۱
۰:۰ - ۱۳۹۸/۸/۶

معامله بدون نوسان سهم تازه با صف خرید + توقف ۲ نماد منفی/ روز آخرحق تقدم
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

معامله بدون نوسان سهم تازه با صف خرید + توقف ۲ نماد منفی/ روز آخرحق تقدم

در پایان معاملات امروز، نماد دو سهم دارای صف فروش برای مجمع متوقف و نماد شرکت دارای صف خرید بدون دامنه نوسان داد و ستد می شود و مهلت آخر حق تقدم سهام نماد مثبت بورسی است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز، نماد سرمایه گذاری خوارزمی و درخشان تهران به دلیل برگزاری مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده بسته می شود.

براین اساس، "وخارزم و پدرخش" شنبه هفته آینده برای تصویب صورت های مالی منتهی به خرداد سال جاری و انتخاب اعضای هیات مدیره تصمیم گیری می کنند.

علاوه بر این شرکت فولاد سپید فراب کویر امروز مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد آن بدون دامنه نوسان داد و ستد می شود.

همچنین دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم سیمان صوفیان به اتمام می رسد. "سصوفی" که در جریان معاملات شنبه با رشد 4.5 درصدی قیمت و صف خرید مواجه بوده با اخذ مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی در مجمع فوق العاده 26 اسفند ماه، اقدام به تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی کرده است.

بنابراین گزارش، طی معاملات شنبه "کویر، وخارزم، پدرخش" به ترتیب با رشد 4.9 درصدی قیمت و صف خرید، افت 10.3 درصدی قیمت و کاهش 5 درصدی قیمت و صف فروش روبرو بوده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ