کد خبر: ۱۳۸۳۸۵
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۸/۱۲

سایپا و پارس خودرو تا شب عید محصول جدید QUIK-R عرضه می کنند

سایپا و پارس خودرو تا شب عید محصول جدید QUIK-R عرضه می کنند

مدیرعامل پارس خودرو از برنامه تولید و عرضه محصول جدید کوئیک توسط گروه سایپا خبر داد که تا پایان سال جاری با نام کوئیک آر ( QUIK-R ) روانه بازار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی شیخ‌زاده از برنامه تولید و عرضه محصول جدید کوئیک توسط گروه سایپا و در شرکت پارس خودرو تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با وجود اینکه این خودرو به تازگی تولید و عرضه شده اما با توجه به بازخوردهای مناسب مشتریان و همچنین تاکید مدیریت جدید سایپا بر افزایش رضایتمندی مشتریان ، مدل جدیدی از این خودرو تولید خواهد شد.

وی افزود: این نوع از محصول کوئیک با نام کوئیک آر ( QUIK-R ) نام‌گذاری شده و به دلیل استقبال جوانان و بانوان از ظاهر آن ، تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی اعمال شده تا به جذابیت افزوده شود. البته به جز تغییر رنگ بدنه بیرونی و تریم داخلی ، برخی آپشن‌ها مانند رینگ آلومینیومی نیز به این خودرو اضافه شده است.

شیخ زاده ادامه داد: رنگ سفید به دلیل نگاه سرمایه‌ای به خودرو در سالیان گذشته، رنگ غالب خودروها بوده اما سایپا در ادامه روند جدید و ایجاد تحول‌، تصمیم گرفته محصول کوئیک را علاوه بر رنگ‌های معمول با مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی نیز تولید و عرضه کند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ