کد خبر: ۱۳۸۳۹۹
۰:۰ - ۱۳۹۸/۸/۱۳

تحلیل تکنیکال و آینده سهام بانک پاسارگاد ، سیمان فارس و خوزستان و کاشی سینا
در تحلیل تکنیکال یک کارگزار :

تحلیل تکنیکال و آینده سهام بانک پاسارگاد ، سیمان فارس و خوزستان و کاشی سینا

آینده سهام بانک پاسارگاد ، سیمان فارس و خوزستان و کاشی سینا از طریق تحلیل تکنیکال یک کارگزاری پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه بررسی های چارتیستی از شرکت های بورسی و فرابورسی توسط کارگزاری آبان ، آینده سهام بانک پاسارگاد ، سیمان فارس و خوزستان و کاشی سینا از طریق تحلیل تکنیکال پیش بینی شد.

بانک پاسارگاد : قیمت در محدوده ۲۰۰ تومان به خط روند صعودی و ۶۱٫۸ فیبوناچی ریرتریسمنت برخورد خواهد کرد و احتمال اینکه در این محدوده با حمایت رو به رو شود دور از ذهن نیست . بهتر است تحرکات قیمت را در این محدوده زیر نظر گرفت.

سیمان فارس و خوزستان : قیمت این نماد به محدوده مورد نظر واکنش نشان داده و مادامی که این کف در محدوده ۳۹۵ تومان حفظ شود احتمال رسیدن به باند بالایی چنگال نزولی یا خط هشدار دوم چنگال قبل بالاتر از افت قیمت خواهد بود. لذا می توان با حد ضرر اخرین کف و حد سود اول یاند بالایی چنگال وارد معامله خرید شد.

کاشی و سرامیک‌ سینا :  قیمت این سهم به هم پوشانی ۲۶٫۱۸ اکسپنشن و ۶۱٫۸ ریتریسمینت واکنش نشان داده و موج نزولی متوقف شده اما هنوز از منطقه خرید ایده ال فاصله دارد. چنانچه قیمت در محدوده ۸۱۰ تومان قرار گیرد و به خط روند صعودی و سقف قبلی برسد ، دلایل محکم تری برای ورود به معامله خرید برخوردار خواهد شد.

همچنین باید احتمال اصلاح زمانی را مد نظر قرار داد چرا که ممکنه است قیمت در بعد زمان اصلاح کرده و خود را به خط روند برساند و از ان محدوده حرکت کند.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ