کد خبر: ۱۴۰۵۴۴
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۸/۱۹

ایران خودرو درباره افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی‌ها توضیح داد

ایران خودرو درباره افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی‌ها توضیح داد

ایران خودرو با اعلام اینکه برخی افراد نا آشنا بدون توجه به واقعیت‌ها ، تلاش کرده‌اند اصلاح ساختار مالی را وارونه جلوه دهند، توضیحاتی درباره افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی‌ها داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو با رونمایی از راهبردی شش‌گانه و عزم جدی گام نهایی اصلاح ساختار مالی اعلام کرد: فرشاد مقیمی دستور پیگیری طرح تجدید ارزیابی‌ دارایی و اصلاح ساختار مالی را صادر کرده که بر مبنای مصوبات مجلس، برنامه دولت و وزارت صنعت و همچنین حمایت سهامداران و سرمایه گذاران صورت می‌گیرد و با توجه به عمر۵۰ ساله شرکت این اقدام به ضروتی اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده است .

"خودرو" در مقطع فعلی استفاده از تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای انجام افزایش سرمایه را به گروه خاصی از دارایی‌ها محدود کرده اما در روز های اخیر برخی افراد ناآشنا با ساز و کارهای مالی، بدون توجه به واقعیت‌ها، تلاش کرده‌اند طرح اصلاح ساختار مالی ایران خودرو را به صورت وارونه جلوه دهند.

در این میان، افزایش سرمایه از طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها، تامین سرمایه در گردش، افزایش تیراژ تولید، فروش اموال مازاد و همچنین عرضه محصولات جدید از ارکان اصلی برنامه اصلاح ساختار ایران خودرو به شمار می آید و هریک از این برنامه‌ها در قالب کارگروهای تخصصی در حال پیگیری بوده و شرکت امیدوار است با به نتیجه رسیدن این اقدامات ، شرایط را به وضع متعارف باز گردد و نتایج راهبردها در ماه‌های آینده نمایان شود.

افزایش سرمایه ایران خودرو و سایر شرکت‌های در فضای کسب و کار بورس برپایه دستورالعمل بورس و قانون تجارت صورت می‌گیرد و همه شرکت‌ها از این فرصت برای اصلاح ساختار مالی و شفافیت بیش‌تر استفاده می کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ