کد خبر: ۱۴۰۶۸۸
۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۸/۲۵

نظر وزیر صنعت درباره اثر افزایش نرخ بنزین بر قیمت تمام شده کالاها

نظر وزیر صنعت درباره اثر افزایش نرخ بنزین بر قیمت تمام شده کالاها

وزیر صنعت با اعلام عدم افزایش قیمت بنزین بر قیمت تمام شده کالاها گفت: هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع و تخلف است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا رحمانی در حاشیه جلسه فوق العاده عصر دیروز ستاد تنظیم بازار، شرایط بازار بعد از تصویب قیمت جدید بنزین را اعلام و به صدا و سیما گفت : تمهیدات لازم انجام شده و ذخایر کالا در بهترین حالت قرار دارد. حتی در برخی کالاهای صنعتی برای 2 سال و برای کالاهای اساسی نیز تا شش ماه ذخیره سازی شده است .

وی افزود: تولید کالاهای صنعتی در 6 ماهه اول سال بیش از سال قبل است و در صنایع غذایی معدن و فولاد، 15 درصد ، 6 و نیم درصد افزایش تولید رخ داده است.  در حوزه های مختلف تمهیدات لازم انجام شده و اصناف نیز در حوز تنطیم بازار مشکلی ندارند. بازرسان اصناف، بسیج و دستگاه ها هم با هرگونه افزایش قیمت برخورد خواهند کرد.

رحمانی ادامه داد: افزایش قیمت بنزین نمی تواند بر قیمت تمام شده کالاها تاثیر محسوسی داشته باشد. چون حمل و نقل کالاها با گازوئیل انجام می شود. بنابراین دستگاه های دولتی و ستاد تنظیم بازار حق افزایش قیمت ندارند و مجوزها باطل خواهد شد .هرگونه افزایش قیمت کالاها تخلف است و بازرسین اصناف و تعزیرات حکومتی بازرسی ها را تشدید می کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ