کد خبر: ۱۴۰۸۳۳
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۹/۲

معامله متفاوت چند سهم گران ، یک شرکت با بازدهی یک روزه ۲۹ درصدی و...

معامله متفاوت چند سهم گران ، یک شرکت با بازدهی یک روزه ۲۹ درصدی و...

امروز دو شرکت بورس و فرابورس و چند سهم گران و بیش از ۷ و ۴ هزار تومانی مانند بورس انرژی به همراه یک سهام با بازدهی یک روزه ۲۹ درصدی در فهرست ۱۵ معامله متفاوت و جالب توجه قرار گرفتند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات اولین روز کاری بازار سهام در آذر که شاخص با رشد 625 واحدی به 305 هزار و 622 واحد رسید و بیش از 1.22 هزار میلیارد تومان در بورس و 226 میلیارد تومان در فرابورس داد و ستد شد ، اطلاعات منتشره پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد که امروز هم سهام 15 شرکت مشمول معاملات مشکوک و عجیب و متفاوت شده است.

از جمله نکات جالب این فهرست ، حضور دو شرکت بورس و فرابورس و چند سهم گران و بیش از 7 و 4 هزار تومانی مانند بورس انرژی ، مهرام و سیمان فارس نو و بیش از 3 هزار تومانی قند اصفهان و خاک چینی بود.

براساس این گزارش، در صدر این گروه ، سیمان فارس نو قرار دارد که با معامله بیش از یک میلیون سهم، 23 برابر بیش از میانگین یک ماهه جابجا شد و جهش 29 درصدی به دلیل مشمولیت رفع گره معاملاتی به بیش از 4 هزار تومان رسید .

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری سپه ، فرابورس ، خاک چینی ، گروه صنایع بهشهر ، بانک ایران زمین ، سالمین ، مهرام ، قند اصفهان ، بورس تهران ، تامین سرمایه امید ، بانک کار آفرین ، بورس انرژی 3 ، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان و کشتیرانی با معامله 8 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، قرار دارند.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ