کد خبر: ۱۴۱۵۶۱
۱۵:۹ - ۱۳۹۸/۹/۲۶

پیش بینی بارش باران و برف دو روزه برای حداقل ۱۵ استان / کاهش تدریجی آلودگی
سازمان هواشناسی اعلام کرد :

پیش بینی بارش باران و برف دو روزه برای حداقل ۱۵ استان / کاهش تدریجی آلودگی

سازمان هواشناسی برای حداقل ۱۵ استان ایران ، بارش باران و برف دو روزه پیش بینی و اعلام کرد به‌ تدریج از غلظت آلاینده‌ شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق ایران بارش برف، باران و وزش باد و در استان‌های جنوبی رگبار ، رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد. همچنین به‌ تدریج از غلظت آلاینده‌ شهرهای صنعتی و پرجمعیت کاسته می‌شود.

بارش امروز در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس،‌ تنگه هرمز و استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی، لرستان و شمال خوزستان است.

فردا هم در برخی مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان،‌ خراسان جنوبی، کرمان،‌ یزد،‌ نیمه جنوبی فارس،‌ شرق بوشهر، هرمزگان، مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بوبراحمد، نیمه شرقی لرستان، جنوب همدان، جنوب مرکزی و ارتفاعات کرمان بارش برف و در برخی مناطق این استان‌ها برف و باران روی می‌دهد.

شدت بارش‌ها هم مربوط به استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس است.

پنجشنبه نیز مردمان استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان شاهد رگبار باران و گاهی رعد و برق روی خواهند بود . سایر مناطق هم در این روز و جمعه ، جو آرامی خواهند داشت و به‌تدریج بر غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده خواهد شد.

از امروز تا شنبه آینده نیز برای مناطقی از شمال‌غرب و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز روند افزایش تدریجی دما 4 تا 8 درجه و در غرب ایران افزایش تدریجی دما 3 تا 6 درجه خواهد بود.

خلیج فارس و تنگه هرمز امروز، فردا و پنجشنبه، دریای عمان امروز و فردا و دریای خزر نیز امروز تا ظهر فردا مواج است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ