کد خبر: ۱۴۱۸۹۱
۹:۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۸

شرط عرضه اولیه آماده ترین شرکت فرابورسی و زمان تقریبی واگذاری ۱۰ درصد سهام
پیگیری های بورس پرس نشان داد :

شرط عرضه اولیه آماده ترین شرکت فرابورسی و زمان تقریبی واگذاری ۱۰ درصد سهام

آخرین پیگیری ها نشان می دهد عرضه اولیه آماده ترین شرکت فرابورسی یعنی ذوب روی اصفهان به دلیل لزوم اعلام سود جدید در نیمه دوم دی ماه انجام خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین پیگیری ها از زمان تقریبی عرضه اولیه شرکت ها در فرابورس نشان می دهد به جز شرکت ذوب روی اصفهان ، شرکت دیگری فعلا" برای حضور در بازار آماده نیست و تنها قرار است نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی که 23 مرداد از تابلو الف بازارپایه به بازار دوم معاملات منتقل و درج شده، باز گشایشی شود.

شرکت صنعتی دوده فام هم که 17 شهریور با نماد "شصدف" درج شد و به احتمال زیاد پس از اعمال برنامه افزایش سرمایه و طی مراحل قانونی، 20 درصد از سهام آن عرضه اولیه خواهد شد.

در این میان بررسی های بورس پرس حکایت از آن دارد که "فروی" نزدیکترین سهم برای کشف قیمت و قرار بود اواخر ماه گذشته با 10 درصد سهام عرضه اولیه شود اما به دلیل لزوم هماهنگی با مدیران و سهامداران عمده آن یعنی شرکت بورسی باما به ماه جاری موکول شد .

در این ماه هم افزایش معنادار فروش شرکت نسبت به نیمه اول سال ، موجب شده تا مسئولان سازمان بورس خواهان گزارش عملکرد سه ماهه و اعلام سود جدید باشند تا با آخرین اطلاعات ، شفاف و عرضه اولیه شود .

مدیران شرکت ذوب روی اصفهان هم اعلام کرده اند که این گزارش و محاسبه سود تا نیمه اول دی انجام و ارایه خواهد شد. بنابراین به نظر می رسد عرضه اولیه آماده ترین شرکت در نیمه دوم دی ماه انجام شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ