کد خبر: ۱۴۱۸۹۵
۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۸

پیش بینی ۳ ماه پایانی و ورود شاخص به کانال ۴۰۰ هزار تایی/ دو ریسک و نگرانی
کارشناس بازار سرمایه اعلام کرد:

پیش بینی ۳ ماه پایانی و ورود شاخص به کانال ۴۰۰ هزار تایی/ دو ریسک و نگرانی

کارشناس بازار سرمایه با پیش بینی روند معاملات طی سه ماه پایانی سال و ورود شاخص به کانال ۴۰۰ هزار تایی ، دو ریسک و نگرانی فعلی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن قاسمی با اشاره به ادامه روند صعودی بازار سهام که دیروز با رکورد معاملات 4.5 هزار میلیارد تومانی و ورود شاخص به کانال 369 هزار واحدی همراه شده به ایرنا گفت: درحالی همه شرکت‌ها تا اواخر دی ملزم به ارائه گزارش سه ماه هستند که ارائه این گزارش‌ها در گروه‌های بنیادی مثبت به نظر می‌رسد.

وی افرود: پیش‌بینی‌ می شود این روند در ماه در بهمن متوقف و با اصلاحاتی در معاملات همراه باشد اما در اسفند که پایان سال مالی اکثر شرکت‌ها است طبق روال سال‌های گذشته و به جز هفته آخر ، بار دیگر سیر صعودی بازار تکرار شود. بنابراین شاخص بورس تا پایان سال وارد کانال 400 هزار تایی خواهد شد.

این کارشناس ادامه داد: اقبال بازار نیز فقط به دو گروه بانک و خودرو نیست اما این گروه‌ها به دلیل برنامه تجدید ارزیابی دارایی و افزایش سرمایه ، بیشتر مورد توجه هستند. اما یکی از مسایلی موجب نگرانی شده ، رشد چشمگیر قیمت سهام شرکت های کوچک و متوسط است که باید مورد توجه و هشدار سرمایه گذاران قرار گیرد .

قاسمی موضوع FATF را از جمله ریسک های فعلی بازار سرمایه معرفی کرد و افزود: شرکت‌هایی که با روند مبادلاتی با خارج کشور همراه هستند متاثر از این موضوع می شوند و به طور حتم شاهد تاثیرگذاری آن بر شرکت های بورسی خواهیم بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ