کد خبر: ۱۴۲۲۰۱
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

توضیح سهم دارای نوسان مثبت بیش از ۵۰ درصدی درباره افزایش سرمایه و ...

توضیح سهم دارای نوسان مثبت بیش از ۵۰ درصدی درباره افزایش سرمایه و ...

پانزدهمین شرکت تازه وارد سال که طی ۱۳ روز کاری با رشد ۵۱.۴ درصدی قیمت سهام روبرو شده درباره برنامه افزایش سرمایه، آخرین اقدامات برای تشکیل هلدینگ تخصصی و ... توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری آوا نوین که پانزدهمین شرکت تازه وارد سال بشمار می رود و به دلیل نوسان مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شده درخصوص سوالات مطروحه در سامانه تدان، توضیح داد.

براین اساس، علیرضا قدرتی مدیر عامل "وآوا" که طی 13 روز کاری با رشد 51.4 درصدی قیمت سهام روبرو شده درخصوص برنامه افزایش سرمایه، آخرین اقدامات انجام شده برای تشکیل هلدینگ تخصصی و چند رشته های مالی و ایجاد شرکت های تامین سرمایه؛ سبدگردان و ... با مشارکت شرکت های تابعه سازمان اقتصادی کوثر، ساختار پرتفوی از لحاظ کسب درآمد از محل سود نقدی و سود واگذاری و آخرین اقدامات و درصد پیشرفت برنامه تأسیس کارخانه ارز دیجیتال توضیح داد که می توان اینجا مشاهده کرد.

بنابراین گزارش، فرایند عرضه اولیه 25 درصد از سهام سرمایه گذاری آوای نوین یک آبان ماه انجام و هر سهم این شرکت تازه وارد با 216 تومان کشف قیمت شد و تاکنون با رشد 329 درصدی به قیمت 9279 ریالی برای هر سهم رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ