کد خبر: ۱۴۳۷۹۳
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۵

برنامه
مدیرعامل اعلام کرد:

برنامه "خودرو" برای دو ماه آخر سال : ۱۲۰ هزار دستگاه بدون تعطیلی جمعه ها

مدیر عامل ایران خودرو با اعلام تولید روزانه ۲۵۰۰ دستگاه از برنامه تولید ۱۲۰ هزار محصول طی دو ماه پایانی سال و عدم تعطیل جمعه ها و بروز تعهدات معوق خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در جریان جلسه با مدیران ارشد ایران خودرو با اشاره به تلاش شبانه روزی کارگران در ایام سرد زمستانی و حتی تعطیلات گفت: در حالی تولید روزانه شرکت به 2 هزار و 500 دستگاه رسیده و رکورد دو هزارو 557 دستگاه در 30 دی ثبت شده که قرار است در بهمن و اسفند 120 هزار دستگاه دیگر تولید و به بخش عمده ای از تعهدات عمل شود.

وی افزود: ‌با افزایش تولید و تحویل، همه تعهدات معوق  ایران خودرو به مشتریان تا اردیبهشت سال آینده بروز خواهد شد و تا زمان تحقق اهداف تولید و تامین نیاز مشتریان ، جمعه ها تعطیل نبوده و ورود قطعات بی‌کیفیت به بهانه افزایش تولید ممنوع خواهد بود.

این مقام مسئول علت موفقیت ماه های اخیر "خودرو" را تفکر جهادی، همدلی قطعه سازان و خودروسازان دانست و ادامه داد: ‌مشتریان اطمینان دارند خودرو تولید می‌شود و قطعا سفارش ها را تحویل خواهند گرفت. هرچند ممکن است با تاخیر زمانی این اقدام صورت گیرد و همواره بابت آن عذرخواه مردم هستیم.

مقیمی با اشاره به اینکه تصویر ذهنی ایران خودرو نزد جامعه به دلیل تاخیر در اجرای تعهدات به مشتریان خدشه دار شده تاکید کرد:‌ مجوز پیش فروش محصولی را که توانایی تولید آن را نداریم، نخواهم داد. از سوی دیگر نهضت داخلی‌سازی قطعات با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون 50 قطعه از محصولات ایران خودرو توسط سازندگان داخلی، بومی سازی شده و این روند حتی در صورت حذف تحریم‌ها تداوم خواهد داشت.

وی افزود: با همدلی دو انجمن قطعه ساز ، آرامش به زنجیره تامین بازگشته و قطعه‌سازان هم سهم مهمی در افزایش شمارگان تولید داشته‌اند و نباید به هم‌گرایی و هم‌افزایی  ایجادشده خدشه‌ای وارد شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ