کد خبر: ۱۴۴۰۳۸
۱۳:۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

"خپارس " درباره فروش سهام ۴ زیرمجموعه و تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح داد

پارس خودرو که به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهم با توقف نماد روبرو شده درباره فروش سهام ۴ زیرمجموعه، برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی و تولید محصول جدید توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پارس خودرو که به دلیل افزایش بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شده به سوالات مطروحه در سامانه تدان پاسخ داد.

بر این اساس، علی شیخ زاده مدیرعامل "خپارس" در خصوص اقدامات جهت فروش سهام سایپا سیتروئن، مگاموتور، سایپا یدک و رنگ و رزین طیف سایپا اعلام کرد: فرآیند ارزیابی و کارشناسی ارزش سرمایه گذاری ها توسط کارشناسان رسمی در حال انجام بوده که اطلاعات نهایی پس از تکمیل از طریق سایت کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

همچنین برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها در حال انجام است اما با توجه به هماهنگی عمل آمده و طبق نظر سازمان بورس باید پس از انجام عملیات فروش سرمایه گذاری ها صورت پذیرد.

در این میان با توجه به قطع همکاری شرکت رنو از دی سال جاری عملیات تولید و فروش خودرو کوییک آر به عنوان محصول جدید در شرکت پارس خودرو آغاز شده و تاکنون ۵ هزار و ۱۰۰ دستگاه از این محصول تولید شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ