کد خبر: ۱۴۵۱۵۰
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

علت افزایش قمیت خودروها ، سختی ثبت نام و نقش ربات / جلسه امروز با وزیر
مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد:

علت افزایش قمیت خودروها ، سختی ثبت نام و نقش ربات / جلسه امروز با وزیر

مدیرعامل ایران خودرو درباره اختلاف قیمت محصولات کارخانه و بازار و عدم امکان ثبت نام در پیش فروش ها و نقش ربات ها توضیح داد و گفت: بابرگزاری جلسه امروز با وزیر صنعت، راهکارهایی برای فروش مدنظر است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید از خط تولید ترمز خودروهای سبک شرکت آذین تنه درباره اختلاف قیمت کارخانه و بازار که با افزایش قابل توجه همراه شده و عدم امکان ثبت نام در پیش فروش ها گفت: طی سه ماه اخیر رکورد بی سابقه تحویل 150 هزار محصول و معادل شش ماه به مردم تحویل داده شد .

وی ادامه داد: شائبه عدم تمایل خودروسازان به عرضه و تحویل محصولات درست نبوده و هموراه تلاش شده هنگام افزایش تقاضا، تولید و عرضه محصولات نیز تشدید حتی در روزهای تعطیل و بدون افزایش قیمت بیشتر شود. به طوری که طی 1.5 ماه گذشته 6 هزار دستگاه ، درب کارخانه تحویل شده است.

این مقام مسئول افزود: بخشی از افزایش تقاضا ، ناشی از هفته های پایانی سال بوده که با برگزاری جلسه امروز با وزیر صنعت، راهکارهایی برای فروش مدنظر است تا فرصت های برابری در خرید خودرو فراهم شود. در این میان همه مراجع نظارتی می توانند با حضور در سایت خودروسازان بر نحوه فروش نظارت کنند.

مقیمی با اعلام اینکه بخشی از ثبت نام سریع در پیش فروش محصولات ناشی از بکارگیری ربات ها بوده و قرار است با استفاده از آنتی ربات ها این چالش برطرف شود ، ادامه داد: مردم می توانند محل استقرار و مشخصات مدعیان ثبت نام از طریق ابزارهای خاص را معرفی کنند و مطمئن باشند ایران خودرو هیچ رانتی در فروش به دیگران نمی دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ