کد خبر: ۱۴۶۵۱۲
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹

حمایت مشاور فرمانده کل قوا از همکاری با ایران‌خودرو / معرفی گیربکس جدید

حمایت مشاور فرمانده کل قوا از همکاری با ایران‌خودرو / معرفی گیربکس جدید

مشاور فرماندهی کل قوا از همکاری ایران‌خودرو و صنعت دفاعی برای تولید قطعات با فن‌آوری بالا و مدیرعامل شرکت هم از رونمایی گیربکس شش سرعته در روزهای آینده خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سردار حسین دهقان در بازدید از طرح‌های توسعه‌ای محصولات ایران‌خودرو گفت: ایران خودرو با همکاری جوانان متخصص صنعت دفاعی توانسته تهدیدهای حاصل از تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و با تولید قطعات با فن‌آوری بالا صرفه جویی ارزی خوبی حاصل کند.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی، ظرفیت‌های دانشی و فناورانه صنعت دفاعی برای حل مشکل و مرتفع ساختن نیازهای ملی به کمک خودروسازان آمد و تاکنون موفق شده با بهره گیری از توان شبکه همکار در بخش خصوصی کمک‌های شایان توجهی ارائه کند.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو نیز گفت: اجرای نهضت بومی سازی، افزایش تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات مهمترین اولویت کاری شرکت است. در حال حاضر تولید روزانه به بیش از دو هزار دستگاه رسیده و  درصدد هستیم با اجرای توافق نامه دوم که با قطعه سازان به امضا رساندیم تا پایان سال آن را به ۲۵۰۰  دستگاه برسانیم.

وی افزود: از افزایش قیمت بازار هیچ منفعتی نصیب خودروساز نمی‌شود. قیمت نهاده‌های تولید چند برابر شده در صورتی که قیمت کارخانه محصولات هیچ تناسبی با آن ندارد.

مقیمی رونمایی از سه محصول جدید در سال جاری را حاصل تفکر و مدیریت جهادی دانست و از تولید و رونمایی گیربکس شش سرعته در روزهای آینده نیز خبر داد و گفت: با اجرای نهضت ساخت داخل توانستیم با کاهش ۳۰ درصدی هزینه‌های تولید خودرو به افزایش ظرفیت‌های اشتغال زایی کمک کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ