کد خبر: ۱۴۶۶۳۶
۸:۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۴

شرکت های سرآمد و سطح تعالی بنگاه ها فردا معرفی و مشخص می شود
در هفدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی :

شرکت های سرآمد و سطح تعالی بنگاه ها فردا معرفی و مشخص می شود

شرکت های سرآمد و سطح تعالی بنگاه ها فردا ۵ اسفند با برگزاری هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی معرفی و مشخص می شوند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا شجاعی مدیر مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی اعلام کرد: هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی 5 اسفند توسط سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار و شرکت سرآمد سال 98 مشخص می شود.

مهمترین اهداف اقتصادی دستیابی به رشد اقتصادی از طریق توسعه قابلیت‌های سازمانی و ارتقای سطح بهره‌وری است و سازمان مدیریت صنعتی با هفده دوره اعطای جایزه ملّی تعالی سازمانی به دنبال کمک به اثبات شایستگی و قابلیت بنگاه ها و سازمان‌های ایرانی از طریق ارزیابی و معرفی سازمان‌هایی است که در مسیر تعالی و تحقق اهداف مهم توسعه اقتصادی اجتماعی در کشور می‌کوشند.

جایزه ملّی تعالی سازمانی از سال ۱۳۸۲ در چارچوب برنامه‌های توسعه کشور و با هدف رقابت پذیری، ارتقای بهره‌وری و توسعه نظام‌های مدیریت در شرکت‌ها و سازمان‌ها از سوی وزارت صنایع و معادن معرفی و نظام نامه آن توسط وزیر ابلاغ شد. این جایزه مورد تایید سازمان ملی بهره وری ایران بوده و هم اکنون معتبرترین و با قدمت ترین رویداد در حوزه تعالی سازمانی است.

طی 17 سال گذشته بالغ بر 1400 سازمان ایرانی از نزدیک و توسط 1200 ارزیاب دوره دیده و حرفه ای تعالی سازمانی مورد ارزیابی قرار گرفته اند و نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود الگوی تعالی آن‌ها بر اساس 9 معیار کلیدی از جمله رهبری، استراتژی، فرآیندها، منابع، مشتری، جامعه و ... شناسایی و به آنها ارائه شده است تا شرکت ها در قالب طراحی و انجام پروژه های بهبود، در مسیر تعالی خود چابک تر عمل کنند. شجاعی اظهار داشت: لذا در این همایش، ضمن معرفی و تقدیر از سازمان‌های سرآمد کشور، تجربیات موفق مدیریتی آن‌ها نیز ارائه می‌شود.

در سال جاری نیز شرکت ها و سازمان های مختلف خصوصی و غیردولتی در صنعت و خدمات با پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی در مجموعه خود، نسبت به ارزیابی آن اقدام و با حضور در هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی ، میزان سرآمدی شرکت را محک زنند.

سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی پس از انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی و به اجرا گذاردن برنامه‌های بهبود، متقاضی جایزه ملّی تعالی سازمانی در یکی از ۵ بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی شده و مورد ارزیابی قرارگرفتند که نتیجه در هفدهمین همایش ملی تعالی سازمانی اعلام و سطح تعالی شرکت ها مشخص می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ