کد خبر: ۱۴۷۱۶۱
۱۳:۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷

ایران خودرو برنامه حفظ سلامت کارکنان را اعلام کرد

ایران خودرو برنامه حفظ سلامت کارکنان را اعلام کرد

ایران خودرو در راستای حفظ سلامت کارکنان و اطمینان از شرایط مطلوب بهداشتی با رصد و پایش مداوم مجموعه توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،ایران خودرو اعلام کرد: برای حفظ سلامتی همکاران با رصد و پایش مداوم بهداشت محیط علاوه بر ضدعفونی مکرر تمام محیط‌های کاری و اداری، شارژ دائم مواد ضد عفونی کننده دست، بالا بردن استاندارد در سطح سالن‌های پخت غذا و اطمینان از کیفیت و سلامت غذاها، حذف غذاهای کبابی از منو، سرو دو نوبت میوه و آبمیوه به منظور بالا بردن سیستم ایمنی بدن کارکنان و غیره تلاش کرده تا به کارکنان و خانواده آنان اطمینان دهد شرکت از شرایط مطلوب بهداشتی برخوردار است.

برنامه رصد روزانه دمای بدن کارکنان در سطح شرکت و حتی در زمان انجام فعالیت در سالن های تولید انجام شده و نتایج آن به صورت پیامک به کارکنان اعلام می شود و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی از سوی کارکنان صورت گرفته است.

گندزدایی و ضد عفونی کل شرکت اعم از سالن‌های تولید، انبارها، محیط‌های اداری، رستوران ها، محوطه و سرویس‌های حمل و نقل به‌طور روزانه انجام و در روزهای جمعه نیز بطور وسیع تر انجام می شود. چنانچه کارکنان نشانه‌هایی از علائم بیماری حتی سرماخوردگی جزیی داشته باشند بلافاصله از مجموعه جدا شده و برای معاینات اولیه به درمانگاه و سپس جهت چکاپ به مراکز تخصصی درمانی اعزام می‌شوند.

تمامی کارکنانی که خود یا در بین اعضاء تحت تکفل، بیماری خاص داشته باشند به مرخصی همراه با پرداخت کامل حقوق و مزایا فرستاده شده‌اند و بانوان مادر نیز تا هفته گذشته به شکل نیمه وقت و از روز شنبه ۱۷ اسفند جهت حفظ سلامتی خانواده و نگهداری از فرزندان از حضور در محل کارمعاف شده‌ و در کل حدود ۲۰۰۰ نفر از همکاران دارای شرایط فوق از حضور در محل کار منع شده اند.

این در حالی است که حقوق و مزایای کامل به آنان پرداخت می شود تا هیچ گونه نگرانی از بابت مسائل مالی نداشته و صرفا در منزل به استراحت و مراقبت از خود و خانواده بپردازند.

سلامتی کارکنان و خانواده آنان آنقدر برای ایران خودرو مهم است که تهیه بسته بهداشتی و ضدعفونی کننده برای مصرف در منزل هم در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ