کد خبر: ۱۵۳۴۱۳
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۲/۲۲

انجام معاملات سایپا تا ساعت ۱۵ تمدید شد + اثر مثبت ۳۳۲۸ واحدی بر شاخص

انجام معاملات سایپا تا ساعت ۱۵ تمدید شد + اثر مثبت ۳۳۲۸ واحدی بر شاخص

بورس تهران با توجه به حجم و تعداد بسیار زیاد سفارشات وارده در نماد شرکت سایپا و اختلال بوجود آمده در سامانه معاملات، زمان انجام معامله "خساپا" را تا ساعت ۱۵ تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تصمیم بورس تهران برای موکول کردن بازگشایی و انجام معاملات سایپا به بعد از اتمام زمان داد و ستد امروز ، مدیر عملیات بازار شرکت بورس  اعلام کرده بود زمان انجام معاملات "خساپا" از ساعت 12:35 الی 14:00 بوده و راس ساعت 12:35 با سفارشات موجود در سامانه به مدت 10 دقیقه تا ساعت 12:45 "بدون محدودیت قیمت" در وضعیت سفارش گیری قرار خواهد گرفت.

حال بورس تهران با توجه به حجم و تعداد بسیار زیاد سفارشات وارده در نماد شرکت سایپا (خساپا) و اختلال بوجود آمده در سامانه معاملات، زمان انجام معامله در نماد فوق را تا ساعت 15 تمدید کرد.

براین اساس، زمان شروع معاملات راس ساعت 14:33 است و ادامه معاملات در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع "قیمت کشف شده در حراج" امکان پذیر است.

نماد سایپا با بازگشایی و رشد 110 درصدی به قیمت 1308 ریالی رسیده و با حجم تقاضای بیش از 6 میلیارد سهمی، تاکنون 3328 واحد اثر مثبت بر شاخص داشته است. همچنین با اتمام زمان معامله و با حضور حقوقی ها 325.9 میلیون سهم به ارزش 41.1 میلیارد تومان داد و ستد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ