کد خبر: ۱۵۳۴۶۵
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۲/۲۳

۱۲.۶ درصد خریداران روز اول از شستا پیاده شدند/ سود ۹۰ درصدی در ۱۶ روز
بعد از عرضه اولیه :

۱۲.۶ درصد خریداران روز اول از شستا پیاده شدند/ سود ۹۰ درصدی در ۱۶ روز

نتیجه شانزدهمین روز حضور شستا با تقاضای خرید بیش از ۲۰۰ میلیون سهمی ، رشد ۲.۳ درصدی قیمت و خروج مجموع ۲۶۲ هزار و ۳۳۹ نفر سهامدار حقیقی و حقوقی از روز اول همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام با افزایش عرضه در گروه های کوچک و برخی از نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد. به طوری که با گذشت یک ساعت از آغاز معاملات دماسنج بازار سرمایه با افت بیش از 11 هزار واحدی روبرو شد. اما افزایش فشار فروش منجر به افت دست جمعی در اکثر گروه ها و در نهایت ریزش 26 هزار و 318 واحدی شد تا شاخص به کانال یک میلیون و 21 هزار تایی عقب نشینی کند.

در این میان، بررسی وضعیت داد و ستد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در شانزدهمین روز حضور در بورس نشان می دهد بعد از تقاضای خرید بیش از 200 میلیون سهمی، بیش از 727 میلیون سهم با رشد 2.3 درصدی به قیمت 16324 ریال معامله شد.

طی این مدت قیمت سهام این هلدینگ 8 هزار میلیارد تومانی از 8600 به 16324 ریال رسیده که حکایت از افزایش 90 درصدی قیمت هر سهم دارد اما با این وجود، هنوز اکثریت قاطع به آینده مثبت و ادامه رشد قیمت ها امیداورند به طوری که از دو میلیون و 70 هزار نفر خریدار "شستا" در روز اول، 262 هزار و 339 نفر معادل 12.6 درصد از بزرگترین عرضه اولیه تاریخ بورس خارج شده اند.

بنابراین گزارش، 27 فرروردین هر سهم این شرکت 8 میلیارد تومانی با قیمت 860 تومان و سهمیه حداکثر 3637 سهمی تعلق گرفته به هر سهامدار در بورس تهران ، کشف قیمت شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» عسل | ساعت ۱۵:۴ - ۱۳۹۹/۲/۲۴
0
0
پاسخ
عالی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ