کد خبر: ۱۵۴۶۷۶
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۳/۲۷

شرکت های جدید یک ماهه در بورس پذیرش می شوند / زمان ورود دومین صندوق
وزیر اقتصاد :

شرکت های جدید یک ماهه در بورس پذیرش می شوند / زمان ورود دومین صندوق

وزیر اقتصاد با اعلام کاهش زمان پذیرش شرکت های جدید در بورس و فرابورس از یک سال به یک ماه از پذیره نویسی دومین صندوق دولتی طی دو ماه آینده و دو برابر شدن ارزش نخستین صندوق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز با اعضای اتاق بازرگانی تهران با اعلام استقبال بخش خصوص از پنجره واحد فیزیکی و راه اندازی سامانه ایی تا بهمن سال جاری گفت: عمده تقاضای نمایندگان بخش خصوصی، تسهیل شرایط کسب و کار، تامین مالی، مالیات و گمرک بود که برخی موارد در همین جلسه پیگیری و بررسی شد.

وی افزود: مودیانی که زودتر از موعد اقدام به پرداخت  مالیات کنند از پاداش به ازای هر ماه  1.5 درصد و در سال 18 درصد برخوردار خواهند شد. همچنین در سال جاری فرایند پذیرش یک ساله شرکت های جدید در بورس و فرابورس با لحاظ کردن مالیات سال قبل به جای 10 سال ، طی یک ماه انجام خواهد شد.

دژپسند با اعلام شروع پذیره نویسی دومین صندوق ETF دولتی در بورس در دو ماه آینده از افزایش دو برابری ارزش واحدهای نخستین صندوق و شامل 5 بانک و بیمه خبر داد وگفت: در سال جاری هزار هزار میلیارد تومان تامین مالی خواهد شد که سهم بازار سرمایه 50 درصد این عدد است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ