کد خبر: ۱۵۴۷۲۴
۰:۰ - ۱۳۹۹/۳/۳۱

خودکشی قاضی سابق و متواری در رومانی تایید شد / واکنش اولیه قوه قضاییه
توسط رئیس پلیس بین المللی ناجا:

خودکشی قاضی سابق و متواری در رومانی تایید شد / واکنش اولیه قوه قضاییه

رئیس پلیس بین المللی ناجا با تایید خودکشی قاضی سابق لواسانات گفت: طبق پیام اینترپل ، وی خود را از پنجره هتل محل اقامت به پائین پرت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، جسد غلامرضا منصوری در هتل دوک رومانا بخارست پایتخت رومانی پیدا شده و ظاهرا از پنجره به بیرون پرت شده است.

در این رابطه ، هادی شیرزاد رئیس پلیس بین المللی ناجا ، خودکشی و مرگ منصوری را تائید و اعلام کرد : طبق پیام اینترپل بخارست ، برای فرد تحت تعقیب اعلان قرمز غلامرضا منصوری ، حادثه غیرمترقبه رخ داده و وی خود را از پنجره هتل محل اقامت به پائین پرت کرده است. تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس ایران ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

همچنین علی باقری معاون بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه گفت: پرونده‌ وی در دادگاه جاری بوده و ابعاد مختلف موضوع به دلیل اینکه طرف‌های دیگر پرونده در اختیار قوه قضاییه هستند، روشن است. یعنی نبود این فرد صدمه‌ای به ابعاد پرونده وارد نمی‌کند و فقط استرداد می‌توانست به بازگشت وجوه و اموالی که اختلاس کرده بود و همچنین مجازات وی کمک کند اما بعید است رفتن وی ایرادی را به اتمام روشن پرونده وارد کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ