کد خبر: ۱۵۴۸۵
۱۳:۷ - ۱۳۹۴/۶/۳۰

بانک توسعه صادرات فرایند اعطای تسهیلات را کاهش می دهد

بانک توسعه صادرات فرایند اعطای تسهیلات را کاهش می دهد

مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: تلاش این بانک برای کاهش زمان و فرآیند خدمات و تسهیلات بانکی است تا برای کمک به صادرات ، پرداخت تسهیلات به مشتریان تسریع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، علی صالح آبادی در نشستی که با حضور اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه در ساختمان مرکزی این بانک در تهران، برگزار شد، افزود: باید با شناسایی موانع و عوامل بازدارنده روند ارائه خدمات به مشتریان را تسهیل کرد چرا که این امر موجب جذب مشتری و افزایش توان رقابتی می شود.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به مشکلات بانک در حوزه جذب سپرده و همچنین افزایش نیافتن سرمایه از سال 86 تاکنون، افزود: محوریت فعالیت این بانک کمک به بنگاه های صادرات محور و دارای ارزآوری است.
صالح آبادی درباره حذف تحریم بانک توسعه صادرات در پیوست یک برجام، گفت: در پساتحریم با دریافت خطوط اعتباری از بانک های خارجی و همچنین برقراری سوئیفت بسیاری از مشکلات صادرکنندگان برطرف خواهد شد.
وی در خصوص نرخ سود تسهیلات بانک، اظهار داشت: این بانک شباهتی به بانک های خصوصی در زمینه سود تسهیلات ندارد بطوریکه این نرخ در عقود مبادله ای بین 16 تا 21 درصد و طبق مصوبات بانک مرکزی است.
 
صالح آبادی درباره نوع وثایق برای دریافت تسهیلات، گفت: در صورتی که متقاضی از جمله مشتریان خوش حساب بانک باشد وثایق نوع دوم نیز برای تضمین دریافت خواهد شد و از قراردادهای لازم الاجرا نیز می توان استفاده کرد.
 
انتهای پیام 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ