کد خبر: ۱۵۴۸۷۹
۱۰:۷ - ۱۳۹۹/۴/۳

ایران خودرو هم ۸.۵ درصد بانک پارسیان را به مزایده گذاشت و متوقف شد
به نمایندگی از پنج شرکت:

ایران خودرو هم ۸.۵ درصد بانک پارسیان را به مزایده گذاشت و متوقف شد

ایران خودرو به نمایندگی از پنج شرکت ، بلوک ۸.۵ درصدی سهام بانک پارسیان را بصورت یکجا و نقد یا نقد و شرایطی به مزایده گذاشت و برای یک ساعت از تابلو بورس خارج شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو به نمایندگی از شرکت های گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، تحقیق، طراحی تولید موتور ایران خودرو، گواه، نمایندگی بیمه فردا و مهندسی بازرگانی ارزش آفرینان نوین آرا، بلوک 8.5 درصدی سهام بانک پارسیان را به مزایده گذاشت و برای یک ساعت از تابلو بورس خارج شد.

براین اساس، "خودرو" درنظر دارد 5.8 درصد سهام بانک پارسیان متعلق به شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو(7.03 درصد) و شرکت های تحقیق، طراحی تولید موتور ایران خودرو (1.02 درصد)، گواه (0.21 درصد)، نمایندگی بیمه فردا (0.04 درصد)، مهندسی بازرگانی ارزش آفرینان نوین آرا (0.2 درصد) را 15 تیر ماه از طریق مزایده واگذار کند. تاریخ مزایده برآوردی بوده و زمان دقیق آن توسط شرکت بورس تهران اعلام خواهد شد.

تعداد سهام قابل واگذاری 13 میلیارد و 285 میلیون و 131 هزار و 653 است که مقرر شده خریدار یا بصورت یکجا و نقد یا 10 درصد نقد و مابقی ارزش معامله طی یک فقره چک به تاریخ 15 روز کاری پس از برنده شدن در رقابت و ارائه سند تسویه خارج از پایاپای ارائه شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ