کد خبر: ۱۵۵۳۲۹
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۱۶

آخرین وضعیت قراردادهای اجرایی و در حال انعقاد شرکت حاضر در بازار پایه

آخرین وضعیت قراردادهای اجرایی و در حال انعقاد شرکت حاضر در بازار پایه

شرکت حاضر در بازار پایه فرابورس درخصوص آخرین وضعیت قراردادهای در جریان اجرا و در حال انعقاد دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تابان نیرو سپاهان حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس درخصوص آخرین وضعیت قراردادهای در جریان اجرا و در حال انعقاد دست به شفاف سازی زد.

براین اساس، محمدرضا سامانی مدیرامور مالی "تابا" در راستای ایجاد و توسعه محیطی شفاف از وضعیت و عملکرد و ارائه اطلاعات آخرین وضعیت قراردادهای در جریان اجرا و در حال انعقاد اعلام کرد: قرارداد فی مابین شرکت تابان نیرو سپاهان و فولاد مبارکه و فولاد سبا برای سال سوم از ابتدای سال ۹۹ تا پایان سال تمدید شده است.

همچنین قرارداد انجام عملیات نگهداری و تعمیرات جرثقیل های فولاد مبارکه نیز به زودی عملیاتی خواهد شد. مضافاً شرکت در مناقصات الکتریکال و مکانیکال شرکت هایی همچون فولاد سفیددشت و کارگاه ۵۲ ذوب آهن نیز در حال بررسی و اجرا است.

در ضمن قرارداد منعقده در سال قبل شرکت معادن سنگ آهن احیا سپاهان از بابت تعمیرات موتورهای الکتریکی تا پایان تیر سال جاری تمدید شده و در صورت برگزاری مناقصه از سوی کارفرما بعد از تیرماه در مناقصه این شرکت نیز بصورت فعال و قوی حضور خواهیم داشت. امید می‌رود با تمهیداتی که انجام شده و یا در حال انجام است بتوانیم آینده روشن‌تری برای شرکت و سهامداران ترسیم و اجرا کنیم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ